خبرهای داغ:
با اعتباری افزون‌بر 80 میلیارد تومان صورت می‌گیرد
فرماندار اقلید از بهره‌برداری از 30 پروژه عمرانی در هفته دولت امسال با اعتباری افزون‌بر 80 میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۸۵۱۰
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳

صادق کریمی امروز در گفت‌وگو با به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، در اقلید، با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: خدمت به مردم وفادار ایران اسلامی که در عرصه‌های مختلف ملی و مذهبی همراه و همگام با دولت و نظام هستند سعادت بزرگ و وظیفه‌ای خطیر است که باید با دقت، بصیرت و جدیت انجام شود.

وی هفته دولت را فرصت مناسبی برای انعکاس عملکرد سازمان‌ها، نهادها و ارگان‌های مختلف در راستای خدمت‌رسانی به مردم و تلاش در زمینه پیشرفت و آبادانی کشور دانست و عنوان داشت: در هفته دولت امسال بیش از 30 پروژه عمرانی بهداشتی، ورزشی، گازرسانی، برق و آب، آموزشی و ... بااعتباری بالغ‌بر 80 میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

کریمی بابیان اینکه مهم‌ترین پروژه‌هایی که در هفته دولت در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد در زمینه گازرسانی، برق و کانال‌های آب‌رسانی است تصریح کرد: گازرسانی به شهرهای حسن‌آباد، سده، آسپاس و روستاهای جعفرآباد و اردلی بااعتبار 70 میلیارد تومانی، شبکه برق آسپاس به احمدآباد و کانال‌های آب‌رسانی چهل‌شهیدان ازجمله این پروژه‌هاست.

فرماندار اقلید در پایان سخنان خود از افتتاح پروژه‌های عمرانی در هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در این شهرستان خبر داد و با تأکید بر همدلی و هم‌زبانی هرچه بیشتر مردم و مسئولان افزود: مردم سرمایه‌های عظیم کشور هستند که باید در حفظ آن کوشید و مسئولان دولتی نیز در این راستا تمام تلاش خود را می‌کنند تا رضایت، رفاه و آسایش شهروندان را تأمین کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها