اعزام ۱۴۸ مبلغ و مبلغه در دهه کرامت به نقاط مختلف استان یزد

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به فرا رسیدن دهه کرامت گفت: در این ایام ۱۴۸ مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۵۵۸۶۲۰
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد: حجت الاسلام علی کارگر، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با تبریک ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و امام رضا (علیه السلام) و گرامیداشت دهه کرامت گفت: به مناسبت این ایام فرخنده 148 مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان اعزام می شوند.

وی افزود: از مجموعه مبلغین اعزامی 35 نفر مبلغه و 113 نفر مبلغ هستند که در دهه کرامت در نقاط مختلف استان به فعالیت های تبلیغی می پردازند.

کارگر برگزاری نماز جماعت، وعظ و خطابه، بیان احکام، تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری، برگزاری مراسم جشن و سخنرانی در شب ولادت باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و نیز ولادت با سعادت حضرت رضا (علیه السلام) را از جمله برنامه های این مبلغان عنوان کرد.

وی اضافه کرد: همچنین این مبلغین پیرامون سیره و روش اهل بیت، تبیین جایگاه ولایت و نقش ولی فقیه در جامعه، حجاب و عفاف، فرهنگ ایثار و شهادت، بصیریت بخشی و آگاهی به جامعه، تحکیم خانواده، ترویج سبک زندگی اسلامی و بیان اهمیت مقابله با سبک زندگی غربی سخنرانی خواهند کرد.

 

ارسال نظرات