خبرهای داغ:
استاندار قم خبر داد؛

افتتاح و كلنگ زني 221 پروژه عمراني با اعتبار ي بيش از 340 ميليارد تومان در قم به مناسبت هفته ي دولت/ رونمايي از نمايشگاه مجازي هفته دولت

استاندار قم از افتتاح و كلنگ زني 221 پروژه عمراني در قم با اعتبار ي بيش از 340 ميليارد تومان در هفته ي دولت خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۸۶۴۳
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سيد مهدي صادقي استاندار قم در نشست خبري با اصحاب رسانه كه صبح امروز و به مناسبت هفته ي دولت در سالن امام جواد (ع) استانداري برگزار شد طي سخناني ضمن تبريك دهه كرامت ميلاد دردانه هاي حضرت امام كاظم(ع)، ترويج سيره و فرهنگ اهل بيت عليهم السلام و در راس آن فرهنگ رضوي و فاطمي را هدف بزرگ و فلسفه اصلي نامگذاري اين دهه عنوان كرد.

استاندار قم با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر به عنوان دو خدمتگزار صادق، متواضع و بي ادعاي نظام مقدس جمهوري اسلامي افزود: در چنين ايامي ياد و نام شريف و خاطرات شيرين خدمت خالصانه اين دو شهيد والا مقام در اذهان ملت قدرشناس و وفادار ايران زنده مي شود.
نماينده عالي دولت در استان هفته دولت را فرصت ارزنده اي براي انعكاس خدمات و تلاش هاي دولت دانست و تصريح كرد: بايد با همكاري رسانه ها اين مهم به درستي انجام شود.
وي با تاكيد بر ضرورت نقد منصفانه خدمات دولت خاطرنشان كرد: در دو سال گذشته تلاش ها و فداكاري هاي دولت تدبير و اميد براي رفع مشكلات و معضلات داخلي و خارجي، با وجود شرايط پرتلاطم و مانع تراشي هاي غيرمنصفانه، بركسي پوشيده نيست.
صادقي با بيان اينكه مرور منصفانه و واقع بينانه كارنامه عملكرد دو ساله دولت يازدهم، گوياي توفيقات و دستاوردهاي ارزنده و كم نظيري است تصريح كرد: توافق هسته اي كه مبنايي براي از بين بردن محدوديت هاي ظالمانه بين المللي است، با هماهنگي و همراهي همه مسئولين دلسوز نظام، تحت رهبري خردمندانه و عالمانه مقام معظم رهبري بدست آمد.
استاندار قم با اشاره به مديريت موفق مشكلات داخلي و موفقيت هاي بزرگ دولت در عرصه سياست خارجي افزود: به ثمر نشستن مذاكرات هسته اي با كشورهاي طرف مذاكره و ايجاد زمينه هاي نقش آفريني و حضور فعال در كشور و عرصه ديپلماسي بين المللي و منطقه اي، دستاورد پرافتخاري است كه در كارنامه دولت تدبير و اميد ثبت شده است.
صادقي پشتيباني و حمايت هاي بي دريغ رهبر معظم انقلاب و همراهي و اعتماد ملت را دو سرمايه ارزشمند دولت اعتدال عنوان و تصريح كرد: دولت با پايبندي به تعهدات خود در قبال مطالبات مردم، قدردان اين سرمايه عظيم است.
وي مردم را مصدر امور در نظام مقدس جمهوري اسلامي دانست و با تاكيد بر توجه مسئولان به رهنمودهای مقام معظم رهبری و تاكيدات ويژه رياست جمهوري، خاطرنشان كرد: همه بايد در راستاي خدمتگزاري به مردم تلاش كنيم تا اعتماد به دولتمردان براي ارائه خدمات در شان اين مردم عزيز بیشتر شود.
نماينده عالي دولت در استان صداقت، امانتداري، تعهد، اخلاق مداري و خود را وقف مردم كردن را از جمله ويژگي هاي بارز دولت اسلامي دانست و گفت: خوشبختانه دولت تدبير و اميد در اين مسير گام برداشته و راه خود را به حول قوه الهي ادامه مي دهد.
وي با اشاره به برنامه هاي گراميداشت هفته دولت در سطح ملي و استاني افزود: در سطح ملي اهداف و ويژگي هاي خاصي براي برنامه هاي هفته دولت در نظر گرفته شده كه تزريق روحيه اميد و نشاط در جامعه، افزايش اعتماد عمومي به دولت از طريق تقويت پاسخگويي دولت در برابر انتظارات و مطالبات مردم با رويكرد اجتماعي، جامعه محور و تعاملي و با شعار دولت تدبير و اميد، دولت همدل مردم از جمله اين اهداف است.
صادقي با اشاره به برنامه افتتاح و كلنگ زني پروژه هاي عمراني در هفته دولت افزود: در استان قم 221 پروژه عمراني با اعتبار ي بالغ بر 340 ميليارد تومان در زمينه هاي مختلف زيربنايي، عمران شهري و روستايي، خدمات گردشگري، بهداشت و درمان، كشاورزي، آموزش، ورزش و.. افتتاح و كلنگ زني خواهند شد.
استاندار قم در ادامه به سوالات خبرنگاران رسانه ها در زمينه هاي مختلف از جمله ارتباط دولت با مراجع، مترو، ‌منوريل، فرودگاه قم، مسائل فرهنگي، تيم صبا و بدهي هاي شهرداري پاسخ گفت.
نماينده عالي دولت در استان با اشاره به ارتباط خوب دولت با حوزه هاي علميه و مراجع عظام اظهار كرد: تقويت اين ارتباط توصيه و تاكيد ويژه رئيس جمهور به اعضاي كابينه مي باشد.
وي مشكلات فرودگاه قم، منوريل و مترو را مورد توجه قرار داد و با بيان اينكه بسياري از اين مشكلات از قبل بر جاي مانده است افزود: ابعاد مختلف اين مشكلات را بررسي و در تلاش براي حل آنها هستيم.
نماينده عالي دولت در استان همچنين بدهي هاي شهرداري را يكي از دغدغه ي جدي مديريت شهري قم عنوان و اضافه كرد: در جلسه ي اخير با دكتر لاريجاني راهكارهاي حل اين مسأله را بررسي نموده ايم.
در پايان اين نشست خبري، با حضور استاندار قم از نمايشگاه مجازي اطلاع رساني عملكرد دستگاه هاي اجرايي استان قم در هفته دولت رونمايي شد.



ارسال نظرات