دومین کارگروه سلامت و امنیت غذایی کوثر برگزار شد

دومین کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان کوثر با حضور فرماندار و ديگر اعضاي كارگروه در محل فرمانداري اين شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۸۶۵۱
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، دومین کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان کوثر در سال 94 با حضور اعضاي كارگروه در محل سالن اجتماعات فرمانداري اين شهرستان برگزار شد.

دكتر عمران خسروي، رئيس شبكه بهداشت و درمان كوثر در اين جلسه اظهار كرد: كارگروه سلامت و امنيت غذايي شهرستان كوثر توانسته است در راستای حفظ و ارتقای سلامت شهروندان و مسافران و به منظور پیشگیری از بیماریهای منتقله از آب وغذا و با بهره گیری از توان کارشناسی، امکانات و تجهیزات گامي موثر بردارد.

وي ادامه داد: شبکه بهداشت و درمان كوثر با افزایش بازرسی های بهداشتی از مراکز عرضه مواد غذایی حساس و اماکن عمومی و همچنين در برخورد با متخلفين، سطح ميزان رعايت بهداشت در اماكن عمومي را افزايش و در نهايت موجب ايجاد امنيت در مراكز و اماكن عمومي شهرستان شده است.

اين مسئول خاطر نشان كرد: بازدید كارشناسان از آبگرم معدنی کوثر انجام يافته و بصورت مستمر در اولویت كاري اداره شبكه بهداشت و درمان كوثر قرار دارد.

رئيس شبكه بهداشت و درمان كوثر تشديد نظارت بر مراكز و اماكن عمومي بخصوص توزيع مواد غذايي در منطقه را از جمله ديگر اقدامات انجام يافته اين شبكه عنوان كرد.

از جمله مصوبات دومين كارگروه سلامت و امنيت غذايي شهرستان كوثر به شرح ذيل است:

1- مقرر شد اداره آب و فاضلاب روستایی کلرزنی به آب شرب روستاها را با جدیت انجام دهد.

2- در خصوص دفع بهداشتی زباله مقرر شد شهرداری نسبت به پوشش دادن زباله ها با خاک بصورت روزانه اقدام نماید.

3- مقرر شد بازدید ازسرویسهای بهداشتی کلیه مدارس و آشپزخانه های مدارس شبانه روزی طی اکیپی انجام گیرد.

4- مقرر شد شهرداري گيوي پوشش كانال فاضلاب در خيابان شهيد فهميده منطقه 1 شهري را در دستور كار خود قرار دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار