خبرهای داغ:
جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

حمایت از گروه های جهادی در دستور کار مسئولین کشوری قرار گیرد

جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بر حمایت مسئولین از گروه های جهادی در خدمات رسانی به محرومین و روستاها تاکید کرد
کد خبر: ۸۵۵۸۶۵۴
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

سرهنگ عباس برزگر ابراهیمی جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین،با اشاره به اردوهای جهادی اظهار کرد: اردوهای جهادی و طرح هجرت پلی به سوی سازندگی و محرومیت زدایی از مناطق محروم است.

وی با بیان اینکه همه باید برای تقویت گروهای جهادی بسیج شوند افزود: محرومیت زدایی از روستاها و مناطق محروم و دور افتاده کشور تنها وظیفه یک دستگاه و نهاد نیست  بلکه همه باید با تفکر جهادی و انقلابی در مسیر محرومیت زدایی در کشور گام بردارند.

این مسئول با تاکید بر اینکه محرومیت زدایی و حضور فعال گروهای جهادی در مناطق محروم نیازمند برنامه ریزی است تصریح کرد: انسجام درونی و حمایت بخشداری ها و دهیاری های استان از گروه های جهادی لازمه حرکت رو به  پیشرفت توسط این گروه ها است .

شیوه نگرش اجتماعی با تاثیر از اردوهای جهادی میسر می شود

برزگر ابراهیمی شناسایی عرصه ها قبل از اعزام را امری مطلوب دانست و ادامه داد: بهره مندی از ظرفیت اهالی روستا و همچنین دستگاه های اجرایی از نکات مهمی است که باید در فعالیت های جهادی مورد توجه قرار گیرد.

 وی  ادامه داد: ایجاد یک فضای همدلی مشترک با بهره بردن از تمامی دانشجویان، هدف اصلی مسئولان بسیج دانشجویی در این گونه اردوها باشد

وی متذکر شد: روحیه جهادی دانشجویان جهادگر الگوی خوبی برای سایر جوانها است و جوانان باید با الگو گیری از اردوهای جهادی، شیوه نگرش اجتماعی روزمره خود را تغییر دهند.

جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین یادآور شد: برخورداری از ابتکار در اجرای اینگونه اردوها یکی دیگر از مزیت های اردوهای جهادی در سطح جامعه است که باید با هدف تقویت روحیه جهادی دوران دفاع مقدس شکل گیرد و همراه با مقتضیات زمان باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار