مسئول اردویی و راهیان نور بسیج دانشجویی استان کرمانشاه :

استقبال دانشجویان کرمانشاهی از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس

مسئول اردویی و راهیان نور بسیج دانشجویی استان کرمانشاه گفت: 2677 دانشجوی استان کرمانشاه طی سال گذشته به سرزمین های نور اعزام شدند و این مناطق مورد استقبال گرم آنها روبرو بوده است.
کد خبر: ۸۵۵۸۶۷۷
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،محمد فعله گری گفت: 2677 دانشجوی استان مرکزی طی سال گذشته به سرزمین های نور اعزام شدند.

 

مسئول اردویی و راهیان نور بسیج دانشجویی استان کرمانشاه گفت: از این تعداد 1084 نفر را دانشجویان برادر و 1593 نفر را دانشجویان خواهر تشکیل می دادند.

 

وی افزود: طی سال گذشته 1501 نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که از این تعداد 740 نفر را خواهران و 761 نفر را برادران تشکیل می دادند.

 

فعله گری با بیان اینکه اردوهای راهیان نور دانشجویی به جنوب کشور چهار روزه بوده است گفت: یادمان های شلمچه, اروند کنار, آبادان, طلائیه, هویزه و دوکوهه از جمله یادمان هایی است که مورد بازدید دانشجویان استان قرار گرفت.

 

مسئول اردویی و راهیان نور بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در ادامه به تعداد راویان و خادمین اشاره کرد و افزود: در مجموع حدود 80 راوی و 80 روحانی به زائران راهیان نور استان کرمانشاه خدمات رسانی کردند.

 

همچنین وی به تعداد اعزام ها به مناطق عملیاتی غرب کشور اشاره کرد و گفت: تعداد دانشجویانی که طی سال گذشته برای بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور به این مناطق اعزام شدند 1176 نفر بود که از این تعداد 835 نفر خواهر و 323 نفر برادر بودند.

 

فعله گری افزود: یادمان های سومار, پاوه, بازی دراز و مرصاد از یادمان هایی هستند که در اعزام های دانشجویان به مناطق غربی مورد بازدید قرار گرفت.

 

وی در پایان با بیان اینکه مراسم بدرقه برای هر دانشگاه به صورت جداگانه برگزار می شود افزود: دانشجویان می توانند از طریق دانشگاهی که در آن به ادامه تحصیل مشغول هستند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 
منبع کوله بار
انتهای پیام/ ف
ارسال نظرات