اعزام نخستین کاروان راهیان نور بسیج اردبیل به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور

نخستین کاروان راهیان نور بسیج اردبیل از محل سپاه ناحیه اردبیل عازم مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شدند.
کد خبر: ۸۵۵۸۶۷۸
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، نخستین کاروان راهیان نور بسیج اردبیل صبح امروز از محل سپاه ناحیه اردبیل عازم مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شدند.

سرهنگ حسینی معاون اجرایی سپاه حضرت عباس (ع) در مصاحبه با خبرنگار سپاه شهرستان اردبیل با اشاره به اینکه اعزام کاروان راهیان نور اردبیل به مناطق شمالغرب کشور سه سال است که در استان اجرا می شود گفت: امسال برابر ابلاغ قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور تا 16 فروردین 94 بیش از 23 هزار نفر از مردم شریف اردبیل به منطق عملیاتی جنوب و شمالغرب کشور اعزام خواهذد شد.

وی ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدا افزود: استان اردبیل در زمان 8 سال دفاع مقدس بیش از 300 شهید را در استان کردستان تقدیم انقلاب اسلامی نمود.

معاون اجرایی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل هدف از این برنامه فرهنگی را تجدید عهد و پیمان با شهدا و آرمان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری دانست و گفت:در تابستان امسال بیش از 2500 نفر از مردم اردبیل به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام خواهند شد.

سرهنگ حسینی در پایان افزود نخستین کاروان راهیان نور استان اردبیل امروز از شهر اردبیل با شرکت 300 نفر از بسییجان در قالب 7 دستگاه اتوبوس انجام شد که این زائرین به مدت 2 روز از مناطق عمیاتی پیرانشهر،تمرچین و یادمان شهیدان باکری در ارومیه دیدار خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار