مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه صاحب الأمر (عج) قزوین گفت: کاروان های اقشار و متخصصین به راهیان نور غرب و شمالغرب اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۵۵۸۶۸۵
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،محسن کریمی گفت: امسال نیز توفیق آن را یافته ایم که همسفر زائرین شهدا در بازدید از مناطق زیارتی استان کرمانشاه باشیم .
 
 
وی افزود: علیرغم اینکه برای بعضی به قول شهید آوینی جنگ شاید خاتمه یافته باشد و راهیان نور را یک پاورقی بر مقوله ستیز مادی انگارند ولی برای ما و مکتب ما یک پاورقی نیست ! بابی است برای
نجات و توفیق زیارت با معرفت تنها از راه دل امکانپذیر است وعقل در این معرکه همراهی است بی ادعا .
 
           
کریمی تاکید کرد: راهیان نور غرب و شمالغرب فرصت شناخت و رویارویی با حقیقت مبارزه در شرایط سخت است.
 
 
وی خاطرنشان کرد: برای بازگویی این نکته که هندسه جنگ مجاهدان فی سبیل الله، حماسه ای است که از سرخط ولایت شروع و تا منتهی الیه کمال سوق پیدا می کند؛ برای همین است که در هر گوشه این خاک که قدم بگذاری از غرب تا شرق و از شمال تاجنوب فرقی ندارد .
 
          
این مقام مسئول تصریح کرد: امسال نیز به لطف خدا کاروان های استان قزوین نیز عازم مناطق عملیاتی استان کرمانشاه شده اند و ضمن تقدیر و تشکر از میزبانی همرزمانمان در استان ولایتمدار کرمانشاه، طی روزهای آینده کاروان های تخصصی اقشار ، ادارات و متخصصین استان نیز در کربلای غرب حاضر می شوند.
 
 
وی ادامه داد: کاروان های استان قزوین طبق هماهنگی های صورت گرفته با راویان مجرب و آموزش دیده و همراهی مدیران توانمند ، روحانی ، پلیس یار و خادم الشهدا همراه خواهد بود .
 
 
کریمی در پایان گفت: دوره های اعزام سه روزه و در قالب شش دوره متوالی ادامه دارند .
 
منبع کوله بار
انتهای/د
ارسال نظرات