اولین یادواره شهدای روستای دهنو از توابع بخش ناغان در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۸۶۹۷
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ اولين يادواره شهدای روستای دهنو از توابع بخش ناغان با حضور مسئولين استانی و شهرستانی، خانواده های معظم شهدا و ايثارگران و ساير اقشار با هدف گراميداشت ياد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و ادای احترام به اسوه های ايثار و مقاومت برگزار شد.

سيد حسين حسيني، رئيس بنياد اردل ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا، رشادت رزمندگان اسلام و كسب پيروزي هاي بزرگ در هشت سال حماسه و ايثار را مرهون از خودگذشتگي شهدا ، جانبازان و رزمندگان ايران اسلامي دانست.

حجت الاسلام سليميان، از روحانيون گروههای جهادی مستقر در بخش ناغان نيز ضمن بزرگداشت مقام والاي شهيدان، اظهار داشت: روحيه ايثار و مقاومت يكي از شاخصه هاي اصلي مردم انقلابي و هميشه در صحنه ايران عزيز است كه باعث خلق حماسه هاي عظيمي در طول تاريخ شده است.

وي، رمز پيروزي انقلاب اسلامي را برگرفته از همين روحيه ملت دانست و تصريح كرد: رزمندگان اسلام با تبعيت از فرمان ولي امر مسلمين و امام و رهبر خود، عازم جبهه هاي نبرد شدند تا از ارزش هاي والاي اسلامي و كيان و مملكت خود پاسداري كنند.

حجت الاسلام سليميان، تمامي آبروي كنوني كشور را مديون خون شهدا و جان فشاني و ايثار گريهاي اين عزيزان دانست؛ چرا كه با خون خود عزت و اقتدار هميشگي را به اين انقلاب و اين ملت شريف هديه كردند.

ارسال نظرات