مساجد مهمترین کانون وحدت اسلامی و مبارزه با جنگ نرم دشمنان

راهبر، مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، گفت: مساجد مهمترین کانون وحدت اسلامی و مبارزه با جنگ نرم دشمنان می باشد.
کد خبر: ۸۵۵۸۷۰۴
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، مراسم گرامی داشت "روز مساجد" در مسجد مهدی موعود(عج) شهرستان بندرعباس برگزار شد، در حاشیه این مراسم  راهبر، مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، افزود: مساجد به عنوان پایگاه مستحکم در برابرهجمه های تبلیغاتی دشمنان از ابتدای انقلاب تا کنون نقش آفرینی کرده است.

وی عنوان کرد: مساجد نقش موثری در ساماندهی حرکت های مردمی درانقلاب اسلامی داشته و از آن به عنوان سنگر در مبارزات انقلاب اسلامی استفاده می شد و همین جایگاه امروز در برابر شبیخون فرهنگی نیز استمرار دارد.

راهبر، تصریح کرد: اگر مساجد بتواند پاسخگوی نیازهای مردم باشد راه براي رشد جریانات انحرافی در جامعه  بسته خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن هیچگاه دست از توطئه علیه مسلمانان بر نمی دارد، گفت: باید بتوانیم از طریق مساجد معارف اصیل دینی و جریانات اصیل سیاسی را به مردم به ویژه جوانان منتقل کنیم .

وی خاطرنشان کرد: باید با وحدت و انسجام، دست به دست دهیم و مسجد را محل مبارزه با دشمنان قرار داده و نوجوانان و جوانان را جذب مسجد کنیم.

مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، در پایان عنوان کرد: مسجد سنگر است و امروز مهم ترین پایگاه فرهنگی جامعه ما مسجد است، یعنی اگر مسجد را از جامعه و از جمهوری اسلامی بگیرند شاید چیز دیگری نداشته باشیم چرا که همه عناصر جامعه اسلامی به معنویت و انقلابی بودن منوط است، به طورکلی مساجد پایگاه معنویت و پایگاه انقلابی بودن ماست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار