مشکلات اقتصادی و فرهنگی شهرستان به دلیل نبود روحیه جهادی وبسیجی در بعضی مسئولین است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خلخال: مشکلات اقتصادی شهرستان به دلیل نبود روحیه جهادی وبسیجی در بعضی مسئولین است.
کد خبر: ۸۵۵۸۷۱۶
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، حجت الاسلام عزیز الله عابدی،ضمن تقدیر از حضور بسیجیان در رزمایش گردان بیت المقدس سپاه ناحیه خلخال گفت: :مشکلات اقتصادی و فرهنگی شهرستان به دلیل نبود روحیه جهادی وبسیجی در بعضی مسئولین است.

وی افزود: باید رهنمود های مقام معظم رهبری امام خامنه ای شاخص برای هر بسیجی باشد و د رمسایل سیاسی خصوصا رهنمود معظم له باید نصب العین همگان قرار گیرد.

عابدی گفت: برای عبور از مشکلات اقتصادی ، فرهنگی و غیر کلید حل مشکلات برای پشت سرگذاشت گردنه های سخت بسیج است و کلید طلایی به فرمایش حضرت آقا فقط بسیج می باشد که قفل ها با روحیه بسیجی و جهادی قابل باز شدن است.

وی با هوشیار نمودن بسیجیان نسبت به مسائل سیاسی و تحلیلی پیرامون فرمایشات حضرت آقا خصوصا در مسایل هسته ای بر بصیرت بسیجیان تاکید کردند.

عابدی در بخش دیگری از سخنان خود علت اصلی مشکلات فرهنگی و اقتصادی شهرستان را به دلیل عدم روحیه جهادی و بسیجی بعضی از مسئولین دانست و گفت: مسئولین بدانند با روحیه جهادی و بسیجی تمامی مشکلات قابل حل است.

وی از حضور بسیجیان در رزمایش دو روزه گردان بیت المقدس تقدیر کرد.


ارسال نظرات