بالاخره پس از چند سال، شهردار بیله سوار معرفی شد

طی مراسمی با حضور معاون مدیر کل شهر شورا، پس از گذشت 2 سال شاپور کریمی به عنوان شهردار شهر مرزی بیله سوار مغان معرفی شد.
کد خبر: ۸۵۵۸۷۳۶
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، طی مراسمی با حضور معاون مدیر کل شهر شورای استان اردبیل در فرمانداری شهرستان بیله سوار، شاپور کریمی به عنوان شهردار شهر مرزی بیله سوار معرفی شد.

شاپور کریمی پیش از به عهده گرفتن این مسئولیت، در سمت معاونت شهرداری شهر پارس اباد مغان به مدت 6 سال مشغول به فعالیت بوده است.

در این مراسم که تمامی اعضای شورای شهر بیله سوار نیز حضور داشتند از زحمات چند ماهه "کیانی" سرپرست قبلی شهرداری نیز تقدیر به عمل امد.

حضور شورای شهر بیله سوار در مراسم معارفه شهردار جدید که تا دیروز سخن از انحلال این شورا می رفت به تمامی حرف و حدیث ها در رابطه با منحل شدن شورای شهر بیله سوار پایان داد.

سیاوش پور طهماسبی رئیس شورای شهر بیله سوار در این مراسم گفت: شورا، سرمایه ملی و پل ارتباطی مردم با مسئولان است.

وی گفت: در اجرای فرایند تعامل و همکاری در طول چند سال اخیر فراز و فرودهایی صورت گرفت که ماحصل آن باعث شد شهر 2 سال بدون شهردار اداره شود.

اما خوشبختانه نظر مثبت مسئولین استانی به این شورا نشان داد این تعامل و همکاری روز به روز بهتر شده و انتظار چشم انداز خوبی در ادامه مسیر شورای شهر پیش بینی می شود.

در این مراسم شاپور کریمی شهردار جدید شهر بیله سوار نیز ضمن سخت خواندن مسئولیت خطیر شهرداری، از مسئولان مربوطه خواست در سالی که به نام دولت ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده، دست به دست داده و با همکاری روز افزون بزودی شاهد رفع مشکلات شهر باشیم.

ارسال نظرات