مدرس دانشگاه‌های اردبیل سوره والعصر را نشانگر اقتصاد کارآفرین دانست و گفت: کتاب آسمانی قرآن خطوط اصلی سعادت دنیوی و اخروی را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۸۵۵۸۷۴۸
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل، بهنام داودزاده، مدرس دانشگاه های اردبیل در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات در اردبیل، سوره والعصر را نشانگر اقتصاد کارآفرین دانست و گفت: کتاب آسمانی قرآن خطوط اصلی سعادت دنیوی و اخروی را نشان می‌دهد.
وی با بیان اینکه در روند توسعه هر استانی، توسعه فرهنگی اولویت دارد و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، افزود: رسانه ملی و مطبوعات به عنوان زیرساخت ها و پرچم داران توسعه فرهنگی هستند.
مدرس دانشگاه‌های اردبیل توسعه فرهنگی را زیربنای توسعه اقتصادی دانست و تصریح کرد: باید در سطح جامعه توسعه پایدار ایجاد شده و این توسعه دارای امنیت باشد.
داودزاده با اشاره به پیامدهای اقتصادی کشور بعد از توافق هسته، خاطرنشان کرد: باید از لحاظ اقتصادی هوشمند باشیم تا به وضعیت نامطلوب دچار نشویم.
وی با بیان اینکه دولت باید با هوشمندی و خلاقیت برنامه ریزی دقیق و استراتژیک داشته باشد، گفت: اگر کالاهای تولیدی داخلی همچنان به روال عادی تولید شوند، بنگاه های اقتصادی بزرگ نمی توانند در مقابل کشورهای فراصنعتی مقابله کنند.
مدرس دانشگاه‌های اردبیل هم و غم دولت را بهبود فضای کسب و کار عنوان کرد و افزود: در استان اردبیل آشنایی کافی توسط مدیران به بحث اقتصاد مقاومتی وجود ندارد؛ از این رو باید در مدیران باورهای علمی و عملیاتی در خصوص اقتصاد مقاومتی ایجاد شود.
داودزاده از حضور خود در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی خبر داد و تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی یک کارشناس خبره اقتصادی می خواهد تا به دو وظیفه اصلی نمایندگی یعنی وضع قانون و نظارت بر حسن اجرای قوانین رسیدگی کند
وی با دعوت از دیگر کاندیداها به مناظره، خواستار ارزش قائل شدن به سرمایه‌های انسانی شد و گفت: باید نگاه و انرژی مثبت در جامعه را تقویت کنیم.

ارسال نظرات