دیدار و تجلیل از آزادگان در اصلاندوز

با حضور امام جمعه اصلاندوز و جمعی از مسئولان آیین دیدار و تجلیل از آزادگان در اصلاندوز برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۸۷۵۰
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به ایران اسلامی و هفته آزادگان حجت الاسلام عظیم اسدزاده امام جمعه اصلاندوز،سرگرد محرم بنیادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری اصلاندوز، حجت الاسلام والمسلمین میرنجات سردارپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری ، آیت جهانبانی معاون بخشدار اصلاندوز،عسگر فرجی رییس آموزش و پرورش اصلاندوز،علیرضا فرهادی سرپرست شهرداری اصلاندوز،عباسعلی بخشی زاده و کرامت مطیع پور اعضای شورای شهر اصلاندوز با حضور در روستای مقصودلوی وسطی ضمن دیدار از خانواده حسین کریمی و تبریک این روز،از این آزاده هشت سال دفاع مقدس تجلیل کردند.

حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز در این دیدار با اشاره به فداکاری های آزادگان گفت: آزادگان، مردانی با غیرت و ایثارگر و اسوه صبر و مقاومت هستند.این عزیزان در دل خطر و زیر شکنجه بعثی‌ها از حریم ولایت دفاع کردند و زیر بارذلت نرفتند.

وی با بیان اینکه باید بتوانیم قدردان ایثار و ایستادگی های آزادگان باشیم افزود: ما باید از این عزیزان تشکر کنیم اینها ایثار را نه تنها در حرف بلکه با عمل نیز به مردم جهان نشان دادند.

سرگرد محرم بنیادی فرمانده بسیج عشایری نیز در این دیدار اظهار کرد:آزادگان یادگاران ۸ سال دفاع مقدس و پرچم برافراشته‌ای هستند که در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امروز به نسل نوجوان و جوان نقش مهمی دارند.

وی ضمن تجلیل و قدردانی از مقام و جایگاه والای آزادگان گفت: جایگاه و شأن ایثارگران در قلب و دل ملت ایران محفوظ و شأن والای آنان همواره مورد احترام و تکریم همه خدمت گزاران نظام اسلامی است.

در این دیدار حسین کریمی آزاده جانباز هشت دفاع مقدس به بیان خاطره ای از دوران اسارت خود در اردوگاههای بعثی پرداخت.

ارسال نظرات