حجت‌الاسلام محسنی:

بهره‌گیری از شیوه‌های نوین تبلیغ نقش بسزای در جذب جوانان به مساجد دارد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خلخال گفت: امروز بسیاری از جوانان ما یا از روی غفلت و یا به دلیل بی‌توجهی خانواده‌ها به مسائل معنوی از ارزش‌های دینی و اسلامی فاصله گرفته‌اند که بهره‌گیری از شیوه‌های نوین تبلیغ می‌تواند نقش بسزای در جذب جوانان به ارزش‌های اسلامی و مساجد داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۵۸۷۵۲
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل به نقل از ایکنا، حجت‌الاسلام سید محسن محسنی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی خلخال در گفت‌وگویی گفت: بهره‌گیری از شیوه‌های نوین تبلیغ نقش بسزای در جذب جوانان به مساجد دارد.
وی گفت: امروز با توجه به گسترش شبکه‌های ماهواره‌ای مختلف غربی در تبلیغ علیه روحانیت و مذهب تشیع، وظیفه خطیری نسبت به گذشته بر عهده این سفیران فرهنگی برای جهت دهی جوانان و نوجوانان به سوی مساجد و ارزش های اسلامی وجود دارد.
حجت‌الاسلام محسنی گفت: روحانیون باید با رصد دقیق تحرکات فرهنگی دشمن زمینه جذب جوانان و نوجوان را به مساجد و ارزش های اسلامی فراهم کنند.
وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان یک نهاد فرهنگی دینی با بهره گیری از توان تبلیغی روحانیون به‌ویژه روحانیون مستقر و ساماندهی آنها در سامانه سجام، برگزاری دوره های مختلف آموزشی برای آنها نقش خود را به خوبی در این زمینه ایفاء کرده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خلخال در ادامه افزود: امروز بسیاری از جوانان ما یا از روی غفلت و یا به دلیل بی‌توجهی خانواده‌ها به مسائل معنوی از ارزش‌های دینی و اسلامی فاصله گرفته‌اند و شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای باعث بروز نوعی خلاء معنوی در آنها شده اند به همین خاطر روحانیون ما باید بیش از گذشته همت خود را در جذب جوانان به مساجد و ارزش‌های اسلامی بکار بگیرند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار