تیم فوتبال شهرداری اردبیل نیازمند زمین تمرین اختصاصی است

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل گفت: نبود زمین تمرین اختصاصی، یکی از مهم‌ترین مشکلات تیم فوتبال شهرداری اردبیل است.
کد خبر: ۸۵۵۸۷۵۴
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل در نشست خبری پیش از بازی مقابل تیم مس کرمان در اردبیل اظهار داشت: تیم مس کرمان از تیم‌های بسیار آماده و خوب این فصل از رقابت‌های لیگ دسته یک کشور است که بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.

وی گفت: بازی اول این تیم را در رقابت‌های لیگ دسته یک کشور به خوبی آنالیز کردیم و شناخت خوبی از این تیم داریم که امیدواریم با حمایت تماشاگران پرشور اردبیلی بتوانیم یک بازی خوب انجام داده و هر 3 امتیاز این مسابقه را به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل افزود: قطعا برای کسب هر 3 امتیاز بازی به میدان می‌رویم که فعلا به ترکیب ثابت تیم دست نیافتیم ولی با گذشت زمان و انجام بازی‌های بیش‌تر تغییرات بیش‌تری را نیز در نحوه بازی و انتخاب بازیکنان خواهیم داشت.

ربیعی تصریح کرد: سعی می‌کنیم که تمام بازیکنان تیم از نظر فنی در یک سطح باشند که قطعا در طول برگزاری مسابقات به دلیل فشردگی بازی‌ها از نفرات مختلف در جریان بازی‌های لیگ دسته یک کشور استفاده می‌کنیم تا بارسنگین مسابقات از دوش بازیکنان برداشته شود.

وی بیان کرد: در بازی اول خود از مسابقات امسال لیگ دسته یک فوتبال کشور مقابل تیم پاس همدان میهمان بودیم که این بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید که از نظر من عملکرد هیچ یک از تیم‌ها مناسب نبود.

ربیعی گفت : نبود زمین تمرین اختصاصی برای تیم فوتبال شهرداری اردبیل به یکی از مهم‌ترین مشکلات این تیم تبدیل شده است که امیدواریم این مشکل با توجه مسئولان برطرف شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار