قهرمان بین‌المللی کیگ بوکسینگ مشگین‌شهری:
قهرمان بین‌المللی کیگ بوکسینگ مشگین‌شهری گفت: توسعه ورزش‌های رزمی در شهرستان مشگین‌شهر نیازمند حمایت و توجه جدی مسئولان است که باید به این امر توجه جدی شود.
کد خبر: ۸۵۵۸۷۵۸
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی فرج‌زاده، در جمع خبرنگاران در مشگین‌شهر اظهار داشت: در مسابقات جهانی کیگ بوکسینگ ویتنام که بین 20 کشور از سراسر دنیا در الجزایر برگزار شد توانستم با غلبه بر حریفانی از کشورهای آلمان و سینگال به مرحله فینال راه پیدا کنم، که در این مرحله با ناداوری، امتیاز مسابقه به حریفی از کشور ویتنام واگذار شد که البته با بازی انتخابی برای مسابقات جهانی کیگ بوکسینگ که 13 مهر ماه در اسپانیا برگزار می‌شود به عنوان نماینده استان اردبیل با تیم ملی کیگ بوکسینگ ایران به اسپانیا اعزام می‌شوم.

وی با قدردانی از حمایت مالی مدیر عامل پل معلق مشگین‌شهر گفت: بدون حمایت مالی مدیر عامل شرکت مکان شهر ابرار، هرگز قادر به شرکت در این مسابقات نبودم چرا که هزینه شرکت در مسابقات بین‌المللی حدود 10 میلیون تومان است که فدراسیون فقط نصف آن را بر عهده می‌گیرد و تأمین مابقی این هزینه از عهده من خارج بود.

فرج‌زاده تصریح کرد: حمایت مالی شرکت مکان شهر ابرار سبب به اهتزاز درآمدن پرچم ایران در بین ده‌ها کشور از سراسر دنیا بود و سبب شد تا در این میدان مسابقه جهانی، خودم را محک بزنم و برای برداشتن گام‌های ورزشی بزرگ و کسب افتخار برای کشور و شهرم با انگیزه‌ای مضاعف تلاش کنم.

مقام دوم مسابقات جهانی ووینا کیگ بوکس ویتنام افزود: کشور ایران در این رشته رزمی وضعیت خوبی دارد اما به خاطر عدم حمایت مالی فدراسیون، از شرکت‌کنندگان در این مسابقات شاهد بروز مشکلاتی در این رشته هستیم که امیدواریم با عنایت مسئولان فدراسیون ورزش‌های رزمی در کشور، شاهد حل و فصل مشکلات ورزشکاران رزمی باشیم.

وی بیان کرد: تا کنون هفت کمربند طلایی در داخل کشور، یک کمربند طلایی در رشته کیگ بوکسینگ در رده بین المللی و رتبه‌های نخست و دوم در مسابقات جهانی ترکیه، گرجستان، 3 بار در آذربایجان، جام خلیج فارس و تورنمنت های ایران را کسب کرده‌ام.

فرج‌زاده که کسب مقامات مختلف توسط این ورزشکار نشان دهنده تلاش و پشتکار این ورزشکار در این رشته ورزشی بوده و مسئولان شهرستان باید حمایت جدی نسبت به این ورزش و ورزشکار شرکت‌کننده در این مسابقات داشته باشند، به منظور قدردانی از حمایت مالی مدیر عامل پل معلق گفت: پیروزی در این مسابقات حاصل پشتیبانی مالی مدیر عامل شرکت مکان شهر ابرار بوده و مدال نقره این مسابقه را به مدیر عامل پل معلق تقدیم می‌کنم که اگر حمایت وی نبود هرگز توان شرکت در مسابقه را نداشتم.

حسین عباسی‌نیا، مدیر عامل شرکت مکان شهر ابرار نیز افزود: برای حمایت از جوانان و رشد و تعالی ورزش کشور و شهرمان باید بیشتر تلاش کنیم تا جوانان با روی آوردن به انواع رشته‌های ورزشی، در سطح جهانی برای این سرزمین افتخار کسب کنند و الگوهای مناسبی برای نسل‌های بعدی خود باشند.

ارسال نظرات