معاون اوقاف اردبیل:

اجرای برنامه‌های قرآنی در اردبیل توسعه یابد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی و درست فعالیت‌های قرآنی در سطح استان اردبیل توسعه یابد.
کد خبر: ۸۵۵۸۷۷۳
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام احمد علی‌نسب، در جلسه بررسی هماهنگی برگزاری مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در اردبیل اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی و درست فعالیت‌های قرآنی در سطح استان اردبیل توسعه یابد تا بتوانیم با توسعه و گسترش برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی در سطح استان توسعه و تعالی همه‌جانبه را شاهد باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از تمدید مهلت ثبت‌نام مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم اردبیل خبر داد و افزود: ثبت‌نام مرحله شهرستانی این دوره مسابقات از 15 مردادماه شروع شده و تا 10 مهرماه 94 ادامه دارد.

وی تصریح کرد: مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم، اذان، ابتهال، دعاخوانی، تواشیح و همخوانی در تاریخ 17 مهرماه امسال در ساعت 8:30 صبح در محل امامزاده صالح(ع) اردبیل در مقاطع مختلف در سطح استان اردبیل برگزار می‌شود.

علی‌نسب گفت: این مسابقات در مقطع سنی بالای 18 سال، در دو گروه خواهران و برادران برگزار می‌شود که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کریم کشور و یا مراجعه حضوری به ادارات اوقاف سراسر استان و آستان مقدس امامزادگان صالح(ع) و سیدصدرالدین(ع) اردبیل نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل بیان کرد: تمامی شرکت‌کنندگان در رشته مفاهیم مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم می‌توانند برای دریافت سی‌دی منبع آزمون این رشته به واحد فرهنگی اداره اوقاف شهرستان اردبیل واقع در ابتدای خیابان حافظ مراجعه کنند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار