فرماندار شهرستان خلخال گفت: همزمان با هفته دولت ۷۷ پروژه عمرانی و طرح تولیدی با اعتباری بالغ بر ۱۳۵ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان خلخال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۵۵۸۷۷۸
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی نظری، در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته دولت در خلخال اظهار داشت: همزمان با هفته دولت 77 پروژه عمرانی و طرح تولیدی با اعتباری بالغ بر 135 میلیارد ریال اعتبار در شهرستان خلخال به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان خلخال با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: سیره و روش این دولتمردان شهید الگوی مسئولان شهرستان در خدمتگذاری هرچه بهتر به مردم بوده که باید مد نظر تمامی دولتمردان و مسئولان در شهرستا خلخال باشد.

وی هفته دولت را بهترین فرصت برای اطلاع‌رسانی و تبیین فعالیت‌های دولت دانست و بیان کرد: در دولت تدبیر و امید توفیقات و فعالیت‌های چشمگیر و ارزشمندی انجام شده که باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که مردم این فعالیت‌ها را به‌صورت ملموس مشاهده کنند.

نظری افزود: برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت هفته دولت در شهرستان خلخال مد نظر است که با همفکری و ارائه پیشنهادات از سوی مدیران ادارات اجرا می‌شود که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به دیدار با خانواده شهدا، گلباران مزار شهدای گرانقدر و سفر به بخش‌های تابعه، افتتاح پروژه‌های عمرانی و برگزاری مسابقات مختلف ورزش، بر پایی نمایشگاه نقاشی و برخی برنامه‌های دیگر اشاره کرد.

فرماندار شهرستان خلخال از سفر استاندار استان اردبیل به این شهرستان و سفر معاونان استاندار به بخش‌های تابعه و مدیران کل استانی خبر داد و گفت: انتظار می‌رود مسئولان همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در نکوداشت این هفته و تبیین سیاست‌ها و اقدامات دولت اهتمام داشته باشند و برای اطلاع رسانی عملکرد و فعالیت‌های دستگاه‌های خود به مردم بکوشند.

وی تصریح کرد: از مهمترین پروژه‌هایی که در این ایام به بهره‌برداری می‌رسند پروژه‌های برق‌رسانی، پروژه‌های گازرسانی روستایی، پروژه‌های جهاد کشاورزی، پروژه‌های آب و فاضلاب روستایی، پروژه‌های شهرداری‌های تابعه، طرح‌های هادی روستایی و غیره بوده که برنامه‌های کامل گرامیداشت هفته دولت در روزهای آینده نهایی می‌شود.

ارسال نظرات