خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان:
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: احیای ارزش‎های مساجد نیاز به تلاش دارد.
کد خبر: ۸۵۵۸۸۱۰
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام نجفی‎نژاد در همایش ائمه جماعات هیات امنا مساجد و فرماندهان پایگاه‎های مقاومت بسیج شهرستان گرگان اظهار کرد: مولا امیر المومنین (ع) می‎فرماید« هر کسی که پیوسته به مسجد می‎رود و اهل مسجد است یکی از فوائد هشتگانه نصیب آن خواهد شد».

وی تصریح کرد: کسی که اهل مسجد است و برای اقامه نماز جماعات حاضر می‎شود یکی از فوایدی که می‎تواند ببرد این است که برادران دینی زیادی پیدا خواهد کرد که این مهم انسان را برای رسیدن به کمال اخروی کمک خواهد کرد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: اهل مسجد با علم و دانش نو آشنا می‎شود و عقاید خود را با دلیل برهان محکم می‎سازند و کلاماتی که باعث سخنانش می‎شود می‎شنود.

نجفی با بیان اینکه اهل مسجد از رحمت الهی بهره‎مند می‎شود، افزود: کسی که به مسجد می‎رود کلمات و موعظه‎های می‎شنود که آن را از گناه باز می‎دارد و یا به خاطره ترس الهی مرتکب عمل گناه نمی‎شود.

وی با بیان اینکه اهل مسجد برای آبروی خود ترک گناه می‎کند، افزود: اگر هشت ارزش و مولا امیر المومنین فرمودند اگر بخواهیم در مسجد احیا کنیم نیاز به کار و تلاش زیادی دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: مساجد ما باید به گونه‎ای برنامه‎ریزی شود که مطالب نو و مورد نیاز که در جامعه کاربردی است در آن مطرح شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها