معمای «مسکن بی مهر اشکذر» و مردمی که اندر خم یک کوچه اند!

مشکلات مسکن مهر اشکذر قابل توجیه نیست/اشکذری ها از شرکت سازنده شکایت می کنند؟

نماینده مردم یزد و اشکذر مشکلات فراوانی که این مسکن ها برای مردم اشکذر ایجاد کرده اند را غیر قابل توجیه دانست و گفت: تا کنون 11 واحد ازین مسکن ها دچار مشکلات عمده ای نظیر نشست بخشی از خانه شده که باید هرچه زودتر متولیان آن پاسخگوی مردم باشند.
کد خبر: ۸۵۵۸۹۰۸
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، ساخت مسکن مهر اشکذر را فاقد کار کارشناسی دقیق و علمی دانست و اظهار داشت: شرکت متولی سازنده این مسکن ها و مهندس ناظر بر این پروژه ها باید به مردم پاسخ گو باشند.

"دکتر جوکار" نماینده مردم یزد و اشکذر مشکلات فراوانی که این مسکن ها برای مردم اشکذر ایجاد کرده اند را غیر قابل توجیه دانست و افزود: تا کنون 11 واحد ازین مسکن ها دچار مشکلات عمده ای نظیر نشست بخشی از خانه شده که باید هرچه زودتر متولیان آن پاسخگوی مردم باشند.

وی با اشاره به درخواست از اداره کل راه و شهرسازی استان یزد مبنی بر شکایت از شرکت های سازنده این مسکن ها گفت: در ساخت این زمین ها به هیچ عنوان تحقیقات زمین شناسی صورت نگرفته و شرکت های متولی بدون انجام کار مطالعاتی نسبت به ساخت و ساز این مسکن ها اقدام کرده اند که هم شرکت سازنده و هم ناظرین آن باید به مردم پاسخگو باشند.

جوکار داشتن خانه ای امن و سالم را حق مسلم مردم دانست و گفت: امیدواریم با حرکت جدیدی که برای رفع این معضل شروع شده هرچه زودتر مسئله مسکن مهر اشکذر نیز سامان گیرد.

گفتنی است  طرح مسکن مهر اشکذر با احداث 130 واحد مسکونی ودر حالی شکل گرفت که به گفته صاحب نظران هیچ گونه کار کارشناسی صحیح و علمی روی آن صورت نگرفته بود.

 
ارسال نظرات