مسئول بسیج کارمندان مازندران:

آمادگی همکاری بسیج کارمندان با دولت دراجرای اقتصاد مقاومتی روستایی

بسیج کارمندان نیز در حوزه ارشادی اقداماتی را انجام داد و با مطرح کردن اجرای اقتصاد مقاومتی در روستاها و ارائه راهکارها در این زمینه نیز تلاش دارد که کمک‌کار مسئولان باشد.
کد خبر: ۸۵۵۸۹۶۷
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، شهرام نوری در آستانه برگزاری روز بسیج کارمندان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در مازندرانبا اشاره به اینکه ششم شهریورماه روز بسیج کارمندی است که امسال شهید عبدالرضا کلبادی‌نژاد به عنوان شهید شاخص کارمند استان مازندران انتخاب شده است، از رونمایی تمبر یادبود شهید شاخص استان خبر داد.

مسئول بسیج کارمندان مازندران به فعالیت ارشادی بسیج کارمندی در حوزه بسیج اقتصادی و فرهنگی اشاره کرد و بیان داشت: این موضوع در شورای عالی قشر بسیج پیگیری می‌شود و برای موضوعات مختلف نیز طرح، نظر و راهکار ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: در شورای عالی قشر بسیج 15 جلسه استانی با حضور مدیران استان در حوزه مباحث اقتصادی و فرهنگ‌سازی در این زمینه برگزار شد که ظرفیت‌های دستگاه‌ها و نهادها در این زمینه مورد ارزیابی قرار گرفت.

نوری به پیگیری بسیج در حوزه فعالیت‌های فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: با پیگیری بسیج کارمندان استان افراد فعال در حوزه قرآن معرفی شدند و قاریان شاخص نیز معرفی شدند.

وی با اعلام اینکه محرومیت‌زدایی یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است، یادآور شد: بسیج کارمندان نیز در حوزه ارشادی اقداماتی را انجام داد و با مطرح کردن اجرای اقتصاد مقاومتی در روستاها و ارائه راهکارها در این زمینه نیز تلاش دارد که کمک‌کار مسئولان باشد.

مسئول بسیج کارمندان مازندران خاطرنشان کرد: برای ایجاد دلگرمی در بین مردم نقاط محروم نیاز است مدیران در مناطق محروم حضور پیدا کنند.

وی به اقدامات بسیج کارمندان در حوزه روشن‌گری نیز اشاره کرد و بیان داشت: برنامه‌های مرتبط با مسائل فرهنگی و سیاسی در سطح پایگاه‌ها و ادارات کل انجام شد و این برنامه‌ها به صورت متمرکز انجام شد.

نوری اظهار کرد: در حوزه روشن‌گری فرهنگی 50 جلسه در حوزه آسیب‌شناسی شبکه‌های ماهواره‌ای و اجتماعی برگزار شد.

وی از برگزاری 21 یادواره منتسب به شهدای کارمند در استان مازندران نیز خبر داد و ادامه داد: در این یادواره‌ها تلاش داریم که فرهنگ شهادت را در جامعه نهادینه کنیم.

مسئول بسیج کارمندان مازندران در پایان یکی از موارد مهمی که در حوزه بسیج کارمندی پیگیری می‌شود را بحث تکریم ارباب رجوع اعلام کرد و گفت: بحث تکریم ارباب رجوع و نیز مبارزه با مشکلات رایج در ادارات دو موضوع کلیدی است که این موضوع به صورت فرهنگ‌سازی در حال پیگیری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار