خبرهای داغ:
مسئول بسيج سازندگی ناحیه مقاومت بشرویه خبر داد
مسئول بسيج سازندگي ناحیه مقاومت سپاه بشرویه با بیان اینکه 10گروه از دانش آموزان این شهرستان در طرح هجرت سه سازماندهی شده اند، گفت: اجرای طرح های عام المنفعه و کمک به محرومیت زدایی محور فعالیت این جهادگران است.
کد خبر: ۸۵۵۸۹۸۲
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

علي اصغر رجبي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال جاري 10 گروه دانش آموزي در طرح هجرت 3 ساماندهي شده اند، اظهارداشت: این گروه ها در زمینه های بهسازي و رنگ آميزي مدارس، فضاسازي كتابخانه، بهسازي فضاي اطراف مزار شهداء مشغول فعالیت هستند. 


مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه گفت: يك گروه جهادي 5 نفره دانشجويي به صورت مهمان نيز در بخش غني سازي اوقات فراغت نوجوانان و جوانان دهستان رقه فعاليت مي كنند.

رجبي با اشاره به تشكل گروه هاي جهادي به صورت تركيبي در سال جاري افزود: گروه جهادي ياسين از مركز شهرستان و گروه جهادي شهدا از بخش ارسك، به صورت تركيبي از بسيج محلات به مردم روستاي فتح آباد خدمت مي كنند.


مسئول بسيج سازندگي بشرويه افزود: خوشبختانه هر ساله تعداد علاقه مندان به شركت در طرح اردوهاي جهادي افزايش مي يابد و تاثير زيادي در حوزه اقتصادي و فرهنگي مردم داشته است. 

وي عنوان کرد: مبارزه با آفات گياهي به صورت علمي در سطح مزارع فتح آباد از مهمترين عرصه كاري گروه هاي جهادي امسال است كه كمك زيادي را براي جلوگيري از خسارات وارده به كشاورزان مي كند.

رجبي در ادامه از فعال شدن يك گروه 10 نفره براي اجراي طرح مرمت قنات فتح آباد خبر داد و گفت: بنا به درخواست مسئول جهاد كشاوررزي بشرويه، بسيج سازندگي در راستاي كمك به روستائيان در مرمت قنات اين روستا همكاري خواهد كرد

مسئول بسيج سازندگي بشرويه متذكر شد: با توجه به وجود نيروي آماده به كار در طرح هاي اردوهاي جهادي، ادارات مي توانند طرح عام المنعفه خود را به بسيج سازندگي معرفي كنند تا گروه هاي جهادي خدمت رساني کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها