به مناسبت دهه کرامت همایش سبک زندگی با هدف نهادینه کردن زندگی اسلامی با حضور فرهنگیان بسیجی در کانون شهدای محراب برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۵۹۰۷۰
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۶
حجت السلام غلامرضا رضا زاده از اساتید حوزه و دانشگاه در این همایش ضمن تبین مفاهیم آرامش وآسایش بیان کرد:آسایش باید در خدمت آرامش و برای آخرت باشد و در زندگی آسایش نباید به عنوان هدف باشد .

وی همچنین با بیان اینکه پیامبران و ائمه اطهار (علیه السلام )برای آرامش امت آمده اند گفت: سبک زندگی غربی برای رفاه این دنیا و براساس تفکر خودمحوری و انسان محوری است.حاج آقارضازاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت:ازدواج سفید،،سود شخصی،نقض حریم خانواده ها از تفکرات سبک زندگی غرب است که در حال رواج در جامعه امروزی است که باید برای مقابله با این پدیده برنامه ریزی دقیق کرد.و همچین ارائه الگوهای غربی و رواج تخیل به جای تفکر در جامه را از آفت های سبک زندگی غربی دانست وی همچنین افزود در درنگاه اسلامی جامعه یک پیکر است که خانواده و جامعه باید باهم دریابیم.
ودر تفکر جدید محبت وجود ندارد در حالی که در دین اسلام به انسان ها،حیوانات و طبیت اهمیت داده شده و احادیث فراوانی در این زمینه وجود دارد.وی همچنین با بیان اینکه در حقوق شهروندی که از نگاه غرب بیان می شود تفکری است که در آن خدا وجود ندارد.

ارسال نظرات