کتاب سلحشوری های شهید امیر حسین ندیری با حضور میرگلوبیات نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس ، مسئولین شهرستانی و همرزمانش از لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) طی مراسمی رونمایی شد.
کد خبر: ۸۵۵۹۰۷۵
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۶

شهيد  نديری در سال 1338 در روستای محمودآباد ساوه ، در يك خانواده مذهبی ، چشم به جهان گشود. در دوران كودكی ، موفق به ديدار جمال نورانی حضرت امام (ره ) شد.

دوران تحصيلات ابتدايی، خود را در همان روستا ادامه داد و تحصيلات مقاطع راهنمايی و دبيرستان را در ساوه به پايان برد و در سال 1354 موفق به اخذ ديپلم رياضی شد.

پس از تحصيلات،‌ مدت دو سال در يكی از شركتها مشغول به كار شد و پس از آن به خدمت سربازی رفت ؛ با شروع جريانات انقلاب ، فرمان امام (ره) را لبيك گفت و خدمت سربازی در دستگاه طاغوت را ترك کرد. انقلاب اسلامی پيروز شد اما دشمنان دست از سر مردم ايران برنداشتند.

شيپور جنگ كه نواخته شد به خيل مدافعان حريم عشق و ولايت پيوست ؛ ابتدا به صورت بسيجی در منطقه غرب كشور و بعد از آن در كسوت سپاهيان اسلام در مناطق مختلف جنوب به مبارزه با دشمن متجاوز پرداخت.

با لياقت و كاردانی كه از خود نشان داد به مسئوليت های مختلفی از جمله " فرماندهي اطلاعات و عمليات لشكر " برگزيده شد.

 محمود پاک نژاد یکی از مسئولان اطلاعات و عملیات لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) در این مراسم گفت: شهید زین الدین به شهید ندیری علاقه عجیبی داشت چون این شهید کار ستادی و هم عملیاتی را خوب می دانست به همین خاطر خبر شهادتش برای شهید زین الدین بسیار سخت بود.

 

ارسال نظرات