معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:
مردم ایران در دوران دفاع مقدس ثابت کردند که دل‌داده فرهنگ ایثار و شهادت هستند برای حفظ آرمان‌های اسلامی و انقلابی با تمام وجود همراه هستند.
کد خبر: ۸۵۵۹۰۸۵
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۴




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علیرضا یونسی در جلسه هماهنگی دفاع مقدس در استانداری با اشاره به حضور پرشور مردم مازندران در مراسم تشییع شهدای غواص اظهار کرد: مردم استان نمونه بارزی از علاقه‌مندی خویش به شهدا را نشان دادند و با حضور خویش ثابت کردند که دل‌داده فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خواستار بازسازی مناطقی جنگی شمال کشور در حماسه ششم بهمن آمل شد و گفت: اردوهای راهیان‌نور شمال کشور راه‌اندازی شود.

وی با اشاره به رشادت رزمندگان در دوران دفاع مقدس افزود: باید از هر فرصتی بهره‌گیری کنیم که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران اضافه کرد: مردم ایران در دوران دفاع مقدس ثابت کردند که دل‌داده فرهنگ ایثار و شهادت هستند برای حفظ آرمان‌های اسلامی و انقلابی با تمام وجود همراه هستند.

وی با اعلام اینکه حقانیت انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس به همه جهانیان به اثبات رسید و مردم معجزه خون‌های پاک شهیدان را با چشم سر دیدند، افزود: صدام به فجیع‌ترین وضع به درک واصل شد و کشور عراق و مردم عراق به این نتیجه رسیدند که برای ایجاد امنیت و ثبات در این کشور نیاز به همراهی با ملت ایران دارند.

یونسی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس بیش از 42 کشور جهان با ما وارد جنگ شدند، گفت: اطاعت از خداوند و تبعیت از ولایت‌فقیه و همدلی مردم سبب شد که ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس سربلند شود.

وی در ادامه خواستار همراهی فرمانداران استان مازندران برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس شد و افزود: همه فرمانداران در طرح راهیان‌نور با مسئولان و دست‌اندرکاران همکاری لازم را داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران اضافه کرد: در راهیان‌نور زیباترین حرکت فرهنگی اتفاق می‌افتد و جوانان با حضور در فضای فرهنگی دفاع مقدس با جوان‌مردی و دلدادگی رزمندگان اسلام آشنا می‌شوند.

وی با اعلام اینکه مردم استان مازندران نیز در ابتدای انقلاب برای حفظ خاک پاک این مرز و بوم با دشمنان داخلی و برخی ایادی خود فروخته در جنگ بودند، خاطرنشان کرد: متولیان فرهنگی این حوزه مناطقی جنگلی آمل که حماسه ششم بهمن آمل در آن ایجاد شد را بازسازی کنند.

یونسی اضافه کرد: بازسازی مناطق جنگلی آمل که سبب حماسه ششم بهمن آمل شد در برنامه کاری مسئولان قرار گیرد که به تبع آن اردوهای راهیان‌نور شمال کشور نیز راه‌اندازی شود.

وی در ادامه تاکید کرد: باید تلاش کنیم که ارزش‌های شهدای جنگل نیز احیاء شود و برای ماندگاری این حماسه نیز اقدامات موثری در مازندران در برنامه کاری قرار گیرد و باید تلاش کنیم که نسل جوان از این قضایا شهدای آمل به خوبی مطلع باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها