خبرهای داغ:
حکومت نظامی در قلب تهران به خاطر سفر وزیرخارجه انگلستان؛

برخورد گازانبری با دانشجویان معترض/ انگلیس خبیث از در نیامده، آشوب هم بدنبالش آمد

پلیس با خشونت بی سابقه ای بیش از ده دانشجو که قصد برگزاری تجمع آرام در مقابل سفارت انگلیس در اعتراض به بازگشایی این سفارتخانه را داشتند، دستگیر کرده و به نقطه نامعلومی انتقال دادند.
کد خبر: ۸۵۵۹۰۸۷
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، روز گذشته در آستانه بازگشایی سفارتخانه انگلستان در ایران نیروهای انتظامی و پلیس با خشونت بی سابقه ای بیش از ده دانشجو که قصد برگزاری تجمع آرام در مقابل سفارت انگلیس در اعتراض به بازگشایی این سفارتخانه را داشتند، دستگیر کرده و به نقطه نامعلومی انتقال دادند.


این گزارش می افزاید، علاوه بر ضرب و شتم دانشجویان و عابران در مقابل سفارت انگلیس، نیروهای انتظامی و امنیتی خیابان های اطراف سفارت انگلیس را مسدود کرده و اجازه عبور و مرور را نمی دادند.


مرگ بر امریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر سازشکار، خمینی شاهد باش ما اعتراض کردیم، از جمله شعارهایی بود که دانشجویان در مقابل سفارت روبه پیر سر می دادند.

 

چهار نفر از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در میان بازداشتی ها بودند. همچنین عکاس خبرگزاری فارس و چند عابر نیز دستگیر شدند.

 

قابل ذکر است وزیر کشور به عنوان فرمانده ارشد نیروی انتظامی پیش از این اعلام کرده بود که از جشن های هسته ای که در برخی نقاط شمال شهر  با حضور برخی اراذل و اوباش برگزار می شد ، حمایت خواهد کرد!

جشن هسته ای

 

همچنین نسیم گزارش داد: معترضین به بازگشایی سفارت انگلیس در خیابان استانبول تهران تجمع کردند. این معترضین پس از آنکه توسط پلیس از جلوی سفارت انگلیس متفرق شدند در خیابان استانبول تجمع کردند. تعدادی از دانشجویان شرکت کننده در تجمع توسط نیروی انتظامی بازداشت شدند.

خبر تکمیلی: 

دانشجویان دستگیر شده بدون آن که تعهدی بدهند، دقایقی پیش آزاد شدند. نیروی انتظامی از دانشجویان درخواست کرده بود که تعهد برای آزادی بدهند.

انبوه نیروهای ویژه انتظامی در اطراف سفارت انگلستان حضور دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار