رئیس بسیج صدا و سیمای کشور در سفر به شهرکرد، گفت: برای اطلاع‌رسانی و معرفی بیشتر شهدای استان چهارمحال و بختیاری پوشش خبری این کنگره از طریق شبکه‌های ملی و برون‌مرزی انجام می شود.
کد خبر: ۸۵۵۹۰۸۸
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ دکتر محمود عاطفی با حضور در ستاد کنگره ملی شهدای استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: برگزاری نخستین یادواره شهدای چهارمحال و بختیاری با همکاری رسانه استانی بسیار مطلوب می‌باشد، در همین راستا برای اطلاع‌رسانی و معرفی بیشتر شهدای استان پوشش خبری این کنگره از طریق شبکه‌های ملی و برون‌مرزی باید انجام شود.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه افزود: صدا و سیمای استان باید همه توان و امکانات خود را برای برگزاری باشکوه نخستین یادواره ملی شهدای چهارمحال و بختیاری به‌کار و در سایه برقراری تعامل و همکاری با دستگاه‌های اجرایی در راستای فرهنگ‌سازی، تحقق اهداف نظام و خدمت به مردم و شهدا تلاش کند.

این مقام مسئول بیان کرد: رسانه استانی با توجه به توانمندی و ظرفیت‌های موجود باید برای تولید ایده، فکر و محتوای اثرگذار و فرهنگ ساز بیشتر تلاش کند.

عاطفی خاطرنشان کرد: خدمت در رسانه ملی، توفیقی از جانب خداوند برای بهره‌بردن از ابزارهای ارتباطی در تولید پیام برای مخاطبان است و این رسالت برای بسیجیان از اهمیت و حساسیت مضاعفی برخوردار می‌باشد.

حضور در جمع بسیجیان صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری و رونمایی از مستند سرداران شهید استان و نماهنگ ایثار و شهادت و بانک اطلاعاتی ولین یادواره ملی شهدای استان به همراه کلنگ زنی سالن فرهنگی ورزشی صالحین صدا و سیما از دیگر برنامه های سفر دکتر عاطفی به شهرکرد بود.

ارسال نظرات