رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زاهدان گفت: طرح نشاط معنوی امسال با حضور بیش از 500 دانش آموز پسر و دختر در مقاطع تحصیلی متفاوت در محل اماکن مساجد شهرستان زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۹۰۸۹
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳

حجت الاسلام هاشم رعنایی در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری بسیج اظهار داشت: طرح تابستانی نشاط معنوی با هدف تقویت و ارتقا بنیه اعتقادی، غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و سوق دادن آنها به فعالیت های فرهنگی و قرآنی اجرا شد که در آن به مسائل دینی، اخلاقی و ارزش های انقلاب اسلامی نیز پرداخته شد.
وی افزود: این طرح امسال با حضور بیش از 500 دانش آموز پسر و دختر در مقاطع تحصیلی متفاوت در محل اماکن مساجد شهرستان زاهدان برگزار شد.
رعنایی برگزاری کلاس های احکام، حفظ و روخوانی قرآن را از جمله برنامه های آموزشی این طرح در مساجد زاهدان عنوان کرد و گفت: آموزش کامپیوتر، مسایل دینی و انجام کارهای گروهی، کتابخوانی و ورزش را از دیگر برنامه های این طرح عنوان کرد که افراد در سنین مختلف از آن بهره گرفتند.
این مسئول بیان کرد: بیش از 400 دانش آموز در اردو های یک روزه طرح نشاط معنوی که با هدف افزایش نشاط دانش آموزان برگزار گردید، در محل زائر سرای امام رضا (ع) در زاهدان شرکت کردند.
حجت الاسلام رعنایی با اشاره به اینکه کلاسهای این طرح در شش مسجد برای پر کردن اوقاف فراغت دانش آموزان توسط اداره اوقاف زاهدان دایر گردید، افزود: این کلاس ها با حضور مربیان و مبلغان اعزامی از قم و بومیان استان تشکیل شد.
وی در ادامه این مطلب خاطر نشان کرد : دانش آموزان دختر و پسر به صورت مجزا در گروه سنی هشت تا 16 سال و در سه مقطع ابتدایی ، راهنمایی و دبیرستان از مخاطبان برنامه های آموزشی در این طرح بودند.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زاهدان در پایان با اشاره به ارزیابی عملکرد برنامه های این طرح، رشد فعالیتهای گروهی در برنامه های کلاسی را از جمله نکات مثبت و کلیدی این طرح عنوان کرد.

ارسال نظرات