در ایرانشهر برافراشته شد

پرچم سبز ضریح مبارک علی ابن موسی الرضا(ع) در آستانه میلاد این امام همام بر افراشته شد.

پرچم سبز ضریح مبارک علی ابن موسی الرضا(ع) در آستانه میلاد این امام همام با پیام وحدت و همدلی در شهرستان های ایرانشهر، دلگان و بزمان بر افراشته شد.
کد خبر: ۸۵۵۹۱۲۱
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  مراسم استقبال از خادمان حرم آقا علی بن موسی الرضا(ع) که حامل پرچم سبز گنبد با نام کاروان زیر سایه خورشید بودند در شهرستان های ایرانشهر، دلگان و بزمان با حضور پرشور مردم ولایی استان برگزار شد.
این کاروان که در همه شهرهای کشور سفر می کند پیام وحدت و همدلی را با خود به همراه داشت.
این مراسم با شکوه در ایرانشهر از ابتدای شهر با استقبال برادران و خواهران تشیع و تسنن و مسوولان آغاز شد و با حضور در گلزار شهدای گمنام ادامه یافت و در مسجد جامع آل الرسول به اتمام رسید.
امام جمعه ایرانشهر در این مراسم استقبال با شکوه اقشار مختلف برادران تشیع و تسنن سیستان و بلوچستان از کاروان زیر سایه خورشید را نشانه وحدت و همدلی حاکم بر منطقه دانست.
حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی ادامه داد: این حضور پرشور به دشمنان فهماند که ارادت به خاندان عصمت و طهارت(ع) فقط مختص به تشیع نیست بلکه این علاقه قلب تمام مسلمانان را نورانی کرده است.
نبی بخش داودی فرماندار ایرانشهر گفت: اینکه امروز دشمنان می گویند شیعه و سنی جدا از هم هستند دروغی بزرگ است و حضور پرشور مردم مرزدار و ولایی استان در این مراسم مهر تایید بر دروغ آنان قلمداد می شود.
همچنین در آستانه گرامیداشت میلاد با سعادت امام رضا (ع) بزرگراه ایرانشهر - خاش به نام آن امام همام نامگذاری شد.
عملیات اجرایی این بزرگراه از سال گذشته به طول 40 کیلومتر آغاز شد که برای اجرای آن 880 میلیارد ریال اختصاص یافته است.
کاروان زیر سایه خورشید که با حضور خدام آستان قدس رضوی به همراه پرچم متبرک حرم مطهر هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) از روز شنبه وارد جنوب سیستان و بلوچستان شد بعد از شرکت در مراسم های مختلف چهارشنبه این استان را ترک خواهد کرد.

 

ارسال نظرات