مدیر آموزش کمیته امداد اردبیل:

مددجویان اردبیل از آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد بهره‌مند می‌شوند

مدیر فرهنگی و آموزش کمیته‌ امداد استان اردبیل گفت: با توانمندسازی علمی نیروی انسانی و مشاوران کمیته امداد استان مددجویان اردبیل از آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۵۹۱۴۶
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، محمد کیانی ، در حاشیه‌ برگزاری کارگاه آموزشی تربیت نیروی انسانی کمیته امداد اردبیل اظهار داشت: آموزش خانواده و مددکاران در راستای پیشگیری از اعتیاد در سطوح سه گانه، تعامل و تبادل تجربیات کارشناسان در زمینه‌ پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در زندگی خانواده‌های تحت پوشش از اهداف مهم برگزاری این کارگاه‌ها است.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی تربیت نیروی انسانی با موضوع پیشگیری از اعتیاد در کمیته امداد اردبیل بیان کرد: این دوره آموزشی برای 25 نفر از کارشناسان مشاوره و آموزش خانواده‌ کمیته‌ امداد استان اردبیل برگزار شد تا از این آموزش‌ها در راستای آموزش و راهنمایی خانواده‌ها بهره‌برداری کنند.

مدیر فرهنگی و آموزش کمیته‌ امداد استان اردبیل تقویت بنیه علمی کارشناسان مشاوره و بومی‌سازی خدمات مشاوره و مددکاری بر اساس نیازسنجی‌ها و پژوهش‌های صورت گرفته در استان را از عمده اهداف برگزاری این دوره‌ها اعلام کرد.

کیانی با اشاره به اینکه تعریف اعتیاد، بررسی عوامل موثر در بروز اعتیاد و راهکارهای پیشگیری از آن از جمله موضوعات مطرح شده در این کارگاه‌های آموزشی است، افزود: در این کارگاه آموزشی راهکار و پیشنهادات مناسبی برای جلوگیری و پیشگیری از اعتیاد در بین خانواده‌های تحت پوشش به حاضران ارائه شده است.

وی با بیان اینکه تقویت بنیه معنوی و اعتقادی خانواده‌ها با توجه به اهمیت بحث معنویت درمانی و مبانی دینی و راهکارهای افزایش نشاط درونی در خانواده‌ها از جمله پیشنهادات ارائه شده توسط کارشناسان و مشاوران در این نشست است، گفت: تداوم دوره‌ آموزشی برای تمامی کارشناسان می‌تواند کمک مضاعفی در بهبود خدمت‌رسانی و ارتقای کیفیت خدمات‌دهی به خانواده‌ها کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار