خبرهای داغ:
استاندار:

گلایه استاندار از عمکرد ضعیف مدیران/ساماندهی بافت تاریخی شهر، نیازمند اراده ای همگانی است

روزبه گفت: راه حل این چالش ،فقط در اراده و تصمیم همگانی است،در این امر باید مدیران ارشد پاسخ دهند که برای اجرایی شدن، ساماندهی بافت تاریخی تا چه میزان آماده هستند و گام برمی دارند.
کد خبر: ۸۵۵۹۱۴۸
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، اولین جلسه ستاد باز آفرینی با حضور ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی بهسازی شهر ایران و مدیران ارشد استان در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

مرتضی روزبه استاندار با بیان اینکه  ساماندهی وضعیت موجود نیازمند اراده  همگانی  است اظهار کرد:باید طوری عمل کنیم که آیندگان از ما خشنود باشند چرا که با وجود اینکه سالهاست از موضوع بافت تاریخی در استان گذشته ولی هنوز نتوانسته ایم آن گونه که باید هویت تاریخی را به استان بازگردانیم.

وی افزود: در حال حاضر باید وضعیت شهری را برای 20 سال آینده آسیب شناسی کنیم تا این موضوع که به سبب اتلاف در وقت در مباحث اشتباه شده است ، به سادگی به فراموشی سپرده نشود در این میان،این معضل نیازمند جلسه و همایش نیست بلکه نیازمند اجرایی شدن تجربیات گذشته مدیران است.

ساماندهی بافت تاریخی شهر، نیازمند اراده ای همگانی است

روزبه ادامه داد: عملکردهای اشتباه سبب شده که دچار بی هویتی شویم که راه حل این چالش ،فقط در اراده و تصمیم همگانی  است،در این امر باید  مدیران ارشد پاسخ دهند که برای اجرایی شدن، ساماندهی بافت تاریخی تا چه میزان آماده هستند و گام برمی دارند.

استاندار تصریح کرد: در حال حاضر، 90 درصد  انرژی ما صرف موارد بیهوده شده است برای نمونه پروژه امامزاده حسین(ع) پس از گذشت سالها هنوز نیمه تمام باقی مانده است این امر در حالی است که، این عملکردهای ضعیف سبب شده که مردم با مدیران با وجود کاستی ها،مدارا کنند.

وی ادامه داد: کمبود اعتبارات، قانون و ستاد ملی هیچ کدام نمی تواند بهانه ای باشد که نتوانیم بخشی از عملکردهای ضعیفمان همچون پروژه مسجدالنبی را ارتقاء دهیم بلکه ضروری است با توجه و همکاری معاون وزیر،چندین محله استان در اجرای ساماندهی بافت شهری، باز سازی شود.

 

1002/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار