کاروان راهیان نور اردبیل راهی مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شد

معاون اجرایی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: نخستین کاروان راهیان نور اردبیل در قالب ۳۰۰ بسیجی راهی مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شد.
کد خبر: ۸۵۵۹۱۵۸
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سیدشفیع حسینی در حاشیه اعزام نخستین کاروان راهیان نور بسیج از محل سپاه ناحیه اردبیل اظهار داشت: کاروان راهیان نور از استان اردبیل به مدت 3 سال است که به مناطق شمالغرب کشور با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش و تاثیر بسزایی داشته است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا با برگزاری برنامه‌های مختلف در قالب کاروان‌های راهیان نور زمینه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آرمان‌ها و ارزش‌های والای شهدا و رزمندگان را در سطح استان نهادینه کنیم.

معاون اجرایی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به ابلاغ قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور بیان کرد: برابر این ابلاغیه تا 16 فروردین سال آینده بیش از 23 هزار نفر از مردم استان اردبیل در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی شمالغرب و جنوب کشور اعزام خواهند شد.

حسینی با بیان اینکه تا پایان تابستان امسال بیش از 2 هزار و 500 نفر از استان اردبیل به مناطق جنگی و عملیاتی شمالغرب کشور اعزام می‌شوند، افزود: نخستین کاروان راهیان نور استان امروز با شرکت 300 نفر از بسیجیان استان و در قالب 7 اتوبوس راهی مناطق عملیاتی کشور شده است.

وی با بیان اینکه این زائران در مدت 2 روز اقامت خود از مناطق عملیاتی تمرچین، پیرانشهر و یادمان شهیدان باکری در ارومیه بازدید می‌کنند، گفت:‌ از اهداف مهم اعزام کاروان راهیان نور تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است که در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

ارسال نظرات