سرمربی تیم فوتبال مس کرمان:

داوری در نتیجه بازی شهرداری اردبیل و مس کرمان تاثیرگذار بود

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: قضاوت داوری بازی تیم شهرداری اردبیل و مس کرمان در نتیجه بازی موثر بود و داور در این بازی بیشتر به نفع شهرداری اردبیل سوت زد.
کد خبر: ۸۵۵۹۱۷۵
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، وینگو بگوویچ ، بعد از پایان بازی تیم‌های شهرداری اردبیل و مس کرمان در نشست خبری با اصحاب رسانه در اردبیل اظهار داشت: در این بازی یکی از بازیکنان تیم شهرداری اردبیل مستحق دریافت کارت قرمز بود که داور بازی با بی‌تفاوتی از این صحنه گذشت و این امر کار را برای تیم شهرداری اردبیل راحت کرد.

وی با اشاره به اینکه تیم فوتبال شهرداری اردبیل یکی از تیم‌های قدرتمند و فیزیکی لیگ دسته یک فوتبال کشور است، افزود: با وجود اینکه تیم مس کرمان موقعیت‌های بیشتری نسبت به تیم شهرداری اردبیل داشت اما در دقایق پایانی 3 امتیاز را تقدیم تیم شهرداری اردبیل کرد.

بگوویچ با تبریک برد شهرداری اردبیل به سرمربی این تیم و اهالی فوتبال دوست اردبیل تصریح کرد: استقبال هواداران اردبیل از این بازی بسیار باشکوه بود و به مسئولان تیم اردبیل به دلیل داشتن چنین هوادارن پرشور تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان بیان کرد: تیم مس کرمان در این بازی توانست نمایش خوبی از خود به جای بگذارد اما نتوانست از فرصت‌های به دست آمده خود استفاده کند و این امر سبب شد تا تیم شهرداری از تک موقعیت خود استفاده کاملی داشته باشد.

وی گفت: مهمترین آرزوی مردم کرمان صعود تیم فوتبال مس به لیگ برتر کشور بوده و ما در صدد هستیم تا برنامه‌ریزی مناسب این تیم را که در سال‌های گذشته هم در لیگ برتر کشور بازی می‌کرد دوباره به لیگ برتر باز گردانیم.

بگوویچ با اشاره به اینکه هنوز 36 بازی از رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور باقی مانده است، افزود: 108 امتیاز این 36 بازی برای تیم مس کرمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده که ما در صدد هستیم در پایان رقابت‌های دسته یک کشور با کسب حداکثر امتیاز جواز صعود به لیگ برتر فوتبال کشور را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با بیان اینکه در صدد هستیم با بازی‌های بسیار خوب در آینده به صدر جدول لیگ برگردیم، اظهار کرد: مس کرمان با توجه به فشردگی بازی‌ها و حریفان قدری که در لیگ دسته یک کشور وجود دارد کار سختی را در این مسابقات در پیش رو دارد.

ارسال نظرات