ائمه اطهار(ع) همواره الگویی کامل و جامع برای مسلمانان هستند

معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه کردستان گفت: ائمه اطهار(ع) همواره الگویی کامل و جامع برای مسلمانان هستند.
کد خبر: ۸۵۵۹۱۸۳
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، عصر روز یکشنبه (1 شهریور) کاروان خدام رضوی به همراه پرچم متبرک بارگاه علی بن موسی الرضا(ع)وارد حسینیه شهر سنندج شدند و مورد استقبال بانوان شهرستان قرار گرفت.
با ورود پرچم بارگاه ملکوتی علی ابن موسی الرضا(ع) در آستانه ولادت حضرت امام رضا(ع) فضای این شهر به عطر رضوی متبرک شد.

حجت الاسلام فرزی معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه کردستان در این مراسم اظهار داشت: یکی از ویژگی های پیامبر گرامی اسلام(ص) نرم خویی، مدارا و درک شرایط بود و همچنین اصحاب و یاران رسول الله و اهل بیت علیهم السلام نیز دارای چنین ویژگی هایی بودند.

وی گفت: پیامبر گرامی اسلام(ص) در شهر مدینه مقر حکومت جهان اسلام در زمان حاکمیت خودشان مسیحیان و یهودیان را نیز در کنار خود می پذیرفتند و هیچ گاه آنان را وادار به پذیرش دین اسلام نمی کرد بلکه آنان خود جذب اسلام و ایمان آوردن به دین مبین اسلام می شدند.

حجت الاسلام فرزی بیان داشت: اینکه امروز بعضی ها به نام اسلام و مسلمین دست به جنگ قتل و کشتار مردم می زنند این خلاف روش صریح و سیره پیامبر گرامی اسلام(ص) است.

وی در پایان ترویج و توسعه افکار و اهداف امام رضا(ع) در جامعه را ضروری دانست و افزود: امروز امت اسلامی در ابعاد و حوزه‌ها مختلف به‌ویژه در عرصه وحدت نیاز به بهره‌گیری از تعالیم الهی و انسان‌ساز امام رضا را دارند و ائمه اطهار(ع) همواره الگویی کامل و جامع برای مسلمانان هستند.


ارسال نظرات