نشست هیئت عاشقان ولایت با حضور پر شور بسیجیان در شهرستان چناران برگزار شد

هیئت عاشقان ولایت با حضور سرهنگ آذر کیش، فرمانده سپاه ناحیه چناران ، فرماندهان پایگاه ها و حوزه های بسیج ، سرگروه ها و مربیان حلقه های شجره طیبه صالحین شهرستان در محل تالار خواجه نظام الملک چناران برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۹۱۸۶
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ آذر کیش در این نشست ضمن عرض خیرمقدم، بر لزوم تفکیک گروه های سنی در حلقه صالحین و همچنین تعریف اهداف رفتاری برای سنین مختلف تاکید کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چناران افزود: شجره طیبه صالحین یکی از اولویت های کاری در سازمان بسیج است و این حلقه ها باید بصورت منظم و هفتگی در سطح پایگاه ها اجرا شود.

وی تصریح کرد: فرماندهان پایگاه ها و سرگروهای صالحین باید به سطح بندی حلقه ها با توجه به گروه سنی متربیان توجه داشته باشند و هنر سرگروه صالحین این است بتواند متربیان را به سمت کار تربیتی و ایجادانگیزه سوق دهد و متربیان را به سمت حلقه ویژه و الف بکشاند و از دل این حلقات صالحین سرگروه و مربی تربیت کند.

سرهنگ آذرکیش افزود: سرگروه صالحین باید حلقات صالحین را به سمت کار تربیتی سوق دهد و این کار فقط با برگزاری حلقات میسر نمی شود بلکه سرگروه صالحین باید خارج از حلقات صالحین با متربیان در ارتباط باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چناران افزود: موضوعاتی که در حلقات صالحین مطرح می شود باید متناسب با گروه سنی متربیان باشد و این موضوعات باید بصورت تدوینی و مشارکتی صورت گیرد.

وی افزود: سرگروه های صالحین باید ظرفیت تربیتی حلقه های صالحین را به مربی گزارش دهند تا مربی صالحین به نقاط قوت و ضعف حلقات آگاه باشد تا بتواند آسیب شناسی کند.

سرهنگ آذرکیش تصریح کرد: مهمترین نشست نیروی مقاومت بسیج در همه رد ه ها، نشست ماهانه عاشقان ولایت است و از طریق این نشست سرگروه ها آخرین فرمایشات سرمربی شجره طیبه صالحین را دریافت می کنند و در حلقات صالحین باید این موضوعات مطرح و اجرا شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار