بسیجیان تربت جام به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند

بسیجیان تربت جامی در قالب کاروان راهیان نور به مدت 6 روز به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۵۹۲۱۲
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی،  دستاوردهای سفر زیارتی و معنوی راهیان نور را برای حفظ و حراست از آرمان های انقلاب اسلامی مثبت ارزیابی کرد و اظهارداشت: اعزام‌ بسیجیان و آحاد مردم ‌به‌ مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس آنان‌ را در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن در جنگ نرم امروزی مصون نگه می دارد.

سرهنگ پاسدار محسن گوهری تصریح کرد: زائران در این اردوی زیارتی ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و مقام عظمای ولایت با تأسی ازشهدای عزیز، اشاعه دهنده فرهنگ اصیل اسلام ناب محمدی(ص) به نسل جدید می باشد.

وی نقش کاروان‌های راهیان نور را در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت بسیار مهم دانست و ابراز امیدواری کرد که جوانان با تأسی از این سفرهای زیارتی و معنوی سیره و راه شهدا را سرلوحه زندگی قرار دهند.

درادامه ستوانیکم پاسدار حسن مقدم مسئول اردویی و گردشگری سپاه تربت جام گفت: بسیجیان این شهرستان درقالب «کاروان راهیان نور» با یک دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور ازجمله کردستان، کرمانشاه، مریوان،قصر شیرین اعزام شدند که این سفر  به مدت 6 روز بطول می انجامد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار