دوره تکمیلی بسیج، به منظور ارتقاء سطح آمادگی بسیجیان و تکمیل آموزش پایه سربازی در گردان هفتم پیاده امام حسین آغاز گردید.
کد خبر: ۸۵۵۹۲۴۶
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق: مراسم افتتاحيه يازدهمين دوره آموزش تكميلي بسيجيان بافق با حضور فرماندار و هیئت همراه، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج، فرمانده گردان امام حسين(ع) و جمعي از مسئولان اين شهرستان در محل بيت الزهراي امام خامنه اي(مد ظله العالي) اين گردان برگزار شد.

فرماندار بافق در ادامه با تاكيد بر نقش بسيجيان و تفكر بسيجي در پيروزي دوران هشت ساله دفاع مقدس گفت: يكي از مهمترين عوامل پيروزي كشور ما در جنگ تحميلي وجود تفكر بسيجي در بين رزمندگان بود.
سید محمد طلایی مقدم همچنين نقش بسيج و سپاه را در حفظ ارزش ها در جامعه با اهميت شمرد و عنوان داشت: حفظ ارزش ها و دستاوردهاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي را از مهمترين وظايف بسيج و سپاه پاسداران مي باشد كه در قانون اساسي نيز به آن اشاره شده است.
در ادامه این مراسم سرهنگ حسینی فرمانده گردان امام حسین در این مراسم از استقبال گسترده بسیجیان از این کلاس ها خبر داد و گفت: این یازدهمین دوره کلاس های تکمیلی تکمیلی بسیجیان بافق که با حضور ۵۰ نفر به مدت ۴۵ روز برگزار می شود تحت عنوان کفایت از آموزش می باشد که بسیجیان پس از شرکت در این کلاس ها علاوه بر دریافت مدرک کفایت از آموزش، میتوانند به عضویت گردان امام حسین(ع) در آمده و ادامه فعالیت خود را در حوزه مقاومت بسیج با شرکت در فعالیت های این گردان ادامه دهند.

سید محمد حسینی اضافه کرد: ۲۷ روز اول این دوره در شهرستان بافق و باقیمانده دوره در منطقه رزمایش تیپ الغدیر برگزار خواهد شد.

وی برگزاری آموزش های تاکتیکی سلاح شناسی ، پدافند غیرعامل آشنایی با نبرد های نامتوازن از جمله برنامه های این دوره عنوان کرد.
لازم به ذکر است نمایش حركات ورزشي باستاني كاران و سرود دسته جمعي بسيجيان از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.

ارسال نظرات