مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل:

پیروزی انقلاب اسلامی مدیون مساجد است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل گفت: مسجد بهترین سنگر در مقابل هجمه دشمنان است.
کد خبر: ۸۵۵۹۲۵۴
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت اسلام والمسلمین حسین نوری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل در همایش ائمه جماعات، هیئت امناء و معتمدین محلات و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان اردبیل که در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان ترتیب یافته بود، گفت: برای عبادت و برگزاری برنامه های مذهبی بهترین مکان مسجد است.

وی بیان اینکه برای بالابردن سطح اندیشه دینی و علمی جامعه می توان از مساجد بهره برد، افزود: خداوند متعال یک پرونده ویژه برای این مکان مقدس بازکرده است تا بندگان با حضور در آن به معنویت برسند.

حجت الاسلام نوری، بیان داشت: مسجد به عنوان سنگر معنوی معرفی شده است و این مکان معنوی و مذهبی می تواند بهترین سنگر در مقابل هجمه های دشمنان امروزی باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه اردبیل با اشاره به اینکه دشمنان ما بیشترین ضربه را از سوی مساجد و مکان های مذهبی خورده اند، افزود: اندیشه های ناب نهضت اسلام همگی برگرفته از این مساجد هستند و پیروزی انقلاب اسلامی ما نیز مدیون همین مساجد است.

حجت اسلام نوری، تصریح کرد: اگر جوانان می خواهند خود را به سلاح ایمان مجهز کنند و در مقابل هجمه های ضد دینی ایستادگی کنند و به تقرب الهی دست یابند باید بدانند که بهترین مکان، مساجد هستند چرا که مساجد برای مستحکم نمودن ایمان جوانان و اندیشه نو تأثیرگذار است.

وی از بهره مندی و تأثیرگذار بودن اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی برای اقشار مختلف جامعه در مساجد خبرداد و افزود: برنامه های فرهنگی و مذهبی مساجد امروزه باید براساس نیازمندی های جامعه برنامه ریزی شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل ، تاکید کرد: باید بحث های قرآنی، تربیت های دینی و فرهنگی، علوم معرفتی و اجتماعی برای جوانان و نوجوانان در مساجد بر پا شود تا به صورت خود جوش جوانان به سمت و سوی مساجد سوق داده شوند.

حجت الاسلام نوری با اشاره به فعالیت شبکه های اجتماعی در جهت دور کردن جوانان از مساجد و دین اسلام، گفت: مساجد بهترین مکان برای مبارزه با جنگ نرم دشمنان اسلام و بهترین مکان برای پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است.

وی اظهارداشت : بیش از ده ها شبکه فارسی زبان بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جامعه اسلامی فعالیت می کنند و ما باید با برنامه ریزی های دقیق وبه جا واستفاده از عالمان و کارشناسان دینی و مذهبی در مساجد توطئه های آنان را نقش برآب کنیم.

ارسال نظرات