خبرهای داغ:
فرماندار اهر:

حمایت اصولی از سیب اهر موجب درآمد مناسب برای کشاورزان مي شود

خبرگزاري بسيج: فرماندار اهر در جشن برداشت سیب قره قرمز اين شهرستان، این محصول را یکی از محصولات مهم و بازار پسند منطقه عنوان كرد که در صورت سرمایه گذاری مناسب، رعایت بسته بندی و بازاریابی محصول تولیدی می تواند به یکی از منابع مهم درآمدی کشاورزان منطقه تبدیل شود.
کد خبر: ۸۵۵۹۳۲۸
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، سیر محمد عابدی، حمایت از کشاورزان و باغداران را یکی از وظایف مهم نهادهای مربوطه دانست و افزود: در صورت حمایت اصولی و راهنمایی عملی می تواند ضمن ایجاد اشتغال برای کشاورزان، موجب ارتقا درامد روستائیان نيز شود.

وی خاطرنشان كرد: اهر یکی از قطب های مهم میوه به خصوص سیب است که متأسفانه برخی کم لطفی ها موجب شده که توليدهاي آن ها به قیمت مناسب به فروش نرسد.

عابدی از مسئولان خواست همراهی و همکاری لازم را با کشاورزان معمول و زمینه فروش توليدهاي باغی شان را فراهم كنند.

وی، برگزاری جشنواره سیب قره قرمز را فرصتی مناسب و ارزشمند برای معرفی توانمندی های باغی، کشاورزی و زمینه برای بازاریابی محصولات تولیدی دانست و خواستار برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت و معدن و تجارت براي کمک به فروش محصولات باغی کشاورزان شد.

اين مقام مسئول ایجاد صنایع تبدیلی میوه و کنسانتره را یکی از راهکارهای مناسب برای خرید تضمینی محصولات باغی و کشاورزی خواند و اظهار امیدواری گرد: با عملیاتی شدن این طرح شاهد حل مشکلات کشاورزان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها