خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان قزوین:

کارکنان سپاه باید شاخصه‌های پاسداری را رعایت کنند

فرمانده سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین گفت: کارکنان سپاه باید شاخصه‌ها و شایستگی‌های پاسداری را رعایت کنند.
کد خبر: ۸۵۵۹۳۷۲
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ازشهرستان آوج، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین در دیدار با کارکنان سپاه ناحیه امام صادق(ع) آوج بیان کرد: چشم مردم به سپاه می باشد،ومردم این نهاد مقدس را محل شکوفایی و تبلور آرمانهای مقدس وایمانی خود می دانند.

وی گفت: برای اینکه بتوانیم پاسدار خوبی برای انقلاب و اسلام باشیم ،باید شاخصه ها ومعیارهای یک پاسدار را بشناسیم و بعد به آن شاخصه ها عمل کنیم.

سردار شاهرخی اضافه کرد: نقطه قوت سپاه در 8 سال دفاع مقدس وهم اکنون به روح ایمان وتقوا و از خود گذشتگی است وبرای حفظ حیات وبقای سپاه باید مولفه‌های ایمان و تقوا را رعایت نمائیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) با اشاره به تعمیق‌های ارزشی در جامعه عنوان کرد: یکی از ماموریت های مهم سپاه تعمیق و گسترش ارزش‌های اسلامی در سطح جامعه می باشد.

این مقام مسئول در خاتمه متذکر شد: اگر ما در دل خود ایمان واخلاص و توکل به خدا داشته باشیم ،این ایمان در دل دشمنان رعب ایجاد می کند که نتوانند در درون ما نفوذ کنند.

 

5002/پ10/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار