فرماندار گرمي:

در هفته دولت بيش از 80پروژه عمراني و توليدي افتتاح مي شود

فرماندار مغان در نشست خبري قبل از هفته دولت گفت: همزمان با هفته دولت بیش از 80 پروژه عمرانی و تولیدی شهرستان گرمي به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۸۵۵۹۳۷۸
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، رحيمي زاد، سرپرست فرماندار مغان در نشست خبري قبل از هفته دولت در جمع خبر نگاران ضمن گرامیداشت دهه کرامت و تبریک هفته دولت گفت: در شهرستان گرمي در هفته دولت با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و محلی بیش از 80پروژه عمرانی و تولیدی با اعتبار بالغ بر 17 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت شهیدان رجایی و باهنر گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت در حدود 80 پروژه با اعتبار بیش از 17 میلیارد تومان در سطح شهرستان گرمی افتتاح می‌شود

وي با بيان اينكه بيش از 50درصد از گاز رساني استان به شهرستان گرمي اختصاص يافته است اظهار كرد: از مهم‌ترین این پروژه‌ها گاز رسانی به 27 روستای شهرستان با اعتبار بیش از 7 میلیارد تومان است

.

سرپرست فرمانداري گرمي پروژه‌های قابل افتتاح را شامل طرح های آبرسانی، برق رسانی ، پروژه های تولیدی، کشاورزی و طرح های هادی روستایی عنوان كرد و گفت: با وجود تنگناي اعتبارات در بخش عمران شهري نهضت عظيم اسفالت ريزي و تخصيص اعتبار لازم در اين حوزه ادامه خواهد داشت.

وي با تاييد حضور استاندار اردبیل در يكي از روزهاي هفته دولت در شهرستان گرمي گفت: كلنك زني ساختمان رادار هواشناسي، افتتاح مدرسه شبانه روزي با زير بربناي حدود 1870متر مربع. پرده برداري از بنر پروژه ها و افتتاح همزمان پروژه ها عمراني از مهم ترين برنامه هاي روز سفر استاندار به اين شهرستان خواهد بود

رحيمي زاد با بيان اينكه بيش از 60 درصد جمعيت شهرستان در روستاها سكونت دارند گفت: در تخصيص اعتبارات سعي ميكنيم درصد 60 به 40 متناسب با تعداد جمعيت شهري و روستاي رعايت شود.

وي با اشاره به فراهم كردن زير ساخت هاي لازم در روستاها اظهار كرد: در اين راستا مشكل اينترنت 85 روستا با اعتبار بالغ بر 7000ميليون ريال تا پايان امسال حل خواهد شد.

رحيمي زاد با بيان اينكه بيشترين دغدغه ما در بخش آب شرب روستايي است تصریح کرد: برای آب‌رسانی تصفیه شده به روستاهای این منطقه به دلیل مشکلات مالی نیازمند این هستیم که یک اعتبار خاص و ملی برای این طرح تعلق بگیرد چرا که برای آب رسانی به 63 روستا شهرستان گرمی بیش از 20 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز بوده که خارج از بودجه شهرستان است.

ارسال نظرات