فرماندار اشکذر در ادامه به بهره برداری از 14 پروژه دولتی و خصوصی در هفته دولت اشاره کرد و گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۸۵۵۹۳۷۹
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، فرماندار اشکذر با اشاره به شعار توسعه متوازن دولت تدبیر و امید در شهرستان اشکذر به اقدامات انجام شده طی دو سال فعالیت دولت اشاره کرد و اظهار داشت: توسعه مناطق مختلف شهرستان با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود برنامه دولت در مدت دو ساله خدمت به مردم بوده است.

"محمد علی شاه حسینی” با اشاره به سند چشم انداز ترسیم شده برای شهرستان گفت: خوشبختانه سیاست های دولت تدبیر منطبق با سند چشم انداز ترسیم شده برای شهرستان بوده که ازجمله ان می توان به بحث استقرار صنایع پاک و جلوگیری از گسترش واحدهای آلاینده در سطح شهرستان اشاره کرد.

وی اتمام پروژه های نیمه تمام را از دیگر اقدامات دولت برشمرد و خاطرنشان کرد: تکمیل طرح گازرسانی به روستاهای بخش خضرآباد، آغاز به کار احداث بیمارستان اشکذر و دیگر پروژه ها و برنامه های عمرانی و روستایی از جمله این اقدامات بوده است.

این مقام مسئول آب رسانی به بخش خضرآباد را ازجمله مهمترین اقدامات دولت برشمرد و تصریح کرد: مردم خضرآباد در گذشته از سهم آب ناچیزی برخوردار بودند که امروز این مشکل نیز برطرف شده است.

شاه حسینی با اشاره به تولید ۸۰ درصدی برق استان یزد در اشکذر تصریح کرد: درهمین راستا بالغ بر هزار میلیارد تومان در این بخش سرمایه گذاری شده که با ظرفیت ۴۸۰ مگاوات در مدار قرار گرفته است.

وی افزود: عملیات احداث اولین نیروگاه خورشیدی در شهرستان اشکذر با ظرفیت ۱۰ مگاوات آغاز شده است.

فرماندار اشکذر در ادامه به بهره برداری از ۱۴ پروژه دولتی و خصوصی در هفته دولت اشاره کرد و گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

ارسال نظرات