افتتاحیه طرح شهید جهاد مغنیه بسیج دانش آموزی شهرستان با حضور جمعی از والدین، بسیجیان و مدیران آموزش و پرورش و فرمانده سپاه ناحیه گرمي برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۹۳۸۴
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، سرهنگ نوري، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه گرمي در این مراسم گفت: روزهای چهارشنبه 4 شهريورماه ویژه پسران و سه شنبه 10شهريورماه سال جاری ویژه دختران اعزام از محل آموزش و پرورش گرمي به اردوگاه مقدس اردبيلي انجام مي گيرد كه دانش آموزان بسیجی منتخب و والدین آنها با اهداف، پرورش نوجوانان و جوانان جهت مديريت و فرماندهي در واحد هاي بسيج دانش آموزي مدارس دراین دوره حضور مي يابند.

سرهنگ نوري اظهار كرد: دانش آموزان در سال گذشته نشان دادند كه توان فرماندهی واحدهای مقاومت مدارس را دارند از همین رو در سال تحصیلی جدید رویکرد سازمان بسیج دانش آموزی، شناسایی و آموزش فرمانده و مسؤلین نیروی انسانی و فرهنگی واحدهای مقاومت پیشگام می باشد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به برنامه هاي جوانه هاي صاليحن در دو محور قرآن و سبك زندگي اسلامي در قالب اردويي و فرهنگي اشاره كرد و گفت: امیدواریم به برکت این برنامه ها، شاهد پیشبرد برنامه های علمی، فرهنگی و تربیتی برای فرزندان این مرز و بوم و در نتیجه تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی به دستان نسل چهارم باشیم.

ارسال نظرات