15 پروژه عمراني با اعتبار بالغ بر 6 ميليارد تومان در هفته دولت افتتاح و بهره برداري مي رسد.
کد خبر: ۸۵۵۹۳۸۵
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، اعضاي شوراي اداري شهرستان كوثر با امام جمعه كوثر به مناسبت آغاز هفته دولت و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر در حالي برگزار شد كه فرماندار كوثر از افتتاح و بهره برداري 15 پروژه عمراني با اعتبار بالغ بر 6 ميليارد تومان در هفته جاري خبر داد.

عليرضا عليپور كه در تشريح عملكرد 2 ساله مسئولين شهرستان كوثر سخن مي گفت؛ عملكرد تمامي مسئولين در حوزه بهداشت و درمان، راهسازي، آب و فاضلاب شهري و روستايي، منابع طبيعي و جهاد كشاورزي، گازرساني و برق رساني و ... را مثبت ارزيابي كرده و خواستار تلاش بيش از پيش مسئولين شهرستان در حوزه هاي مديريتي خود شد.

در ادامه حجت الاسلام بيگي امام جمعه كوثر با تبريك آغاز هفته دولت؛ گلايه و انتقاد در خطبه هاي نماز جمعه شهرستان را براي توسعه و پيشرفت متوازن منطقه مفيد و موثر ارزيابي كرد و افزود: مسئولين حق گلايه و ناراحتي از انتقاد خطيب جمعه و يا مردم را ندارند چرا كه 3 عامل بيداري مسئولين شهرستاني و استاني، نظارت و پيگيري اخبار توسط مسئولين استاني و كشوري و عمل به وظيفه مديريتي كه بايستي مسئولين آن را انجام دهند؛ موضوعاتي است كه در انتقاد و گلايه از مسئولين در نماز جمعه شهرستان پيگيري مي شود.

وي در بخش ديگري از سخنان خود خطاب به مسئولين ابراز كرد: غرب و ديگر دشمنان ايران اسلامي امروزه در صدد برنامه ريزي رواج ازدواج دختران نخبه و روشكن فكر ايراني با اشخاص معتاد يا ... هستند كه اين ازدواج در آينده منجر به طلاق شود و با هدف قرار دادن علوم و فناوري و ادب و فرهنگ غني اسلامي كشورمان را تضعيف كند.

خطيب جمعه كوثر در پايان بخش سخنان خود اختصاص نيم درصد بودجه فرهنگي ادارات شهرستان كوثر به بحث فرهنگي را از جمله سلاحي در برابر هجمه هاي فرهنگي غرب دانست و خاطر نشان كرد: با اختصاص اين درصد از بودجه فرهنگي ادارات به بحث فرهنگ يقيناُ آنچرا كه تا به اين وقت از زمان نتوانسته ايم در حوزه فرهنگ عملي سازيم را محقق خواهيم كرد.

گفتني است كه قبل از ديدار با امام جمعه شهرستان كوثر؛ مسئولين شهرستان با عطر افشاني و غباروبي مزار شهداي شهر گيوي ضمن عقد عهد و پيماني دوباره؛ اولين روز از هفته دولت را آغاز كردند.

ارسال نظرات