مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال گفت: استفاده از حضور بسیج و روحیه جهادی این قشر پویا و انقلابی در حل مشکلات کلان دولت می‌تواند کارساز باشد و بسیج کلید قفل بسته اقتصادی دولت است.
کد خبر: ۸۵۵۹۴۱۱
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام عزیزاله عابدی، در جمع بسیجیان گردان بیت‌المقدس سپاه ناحیه خلخال اظهار داشت: بسیج گنجی پایان‌ناپذیر بوده و خدمت در بسیج، یک خدمت معنوی به شمار می‌رود چرا که سرچشمه بسیج، همیشه زلال بوده و فرهنگ بسیجی باید در جامعه گسترش یابد و باید با برگزاری رزمایش‌ها، اردوهای مختلف زیارتی، سیاحتی، جهادی، راهیان نور و یادواره‌های شهدا، فرهنگ غنی بسیجی و روحیه خدمت رسانی را به جامعه تزریق کنیم.

وی تصریح کرد: حضور همیشه در صحنه بسیجیان در شرایط های مختلف کشور که حامی و پشتیبان ولایت فقیه هستند، اعتلای پرچم مقدس ایران و تحقق آرمان های نظام جمهوری اسلامی است و احترام و تکریم به خانواده های معظم شهدا همواره یک عملیات بزرگ فرهنگی در کشور به حساب می آید.

عابدی افزود: مشکلات پیش روی اقتصادی و فرهنگی در خلخال از سوی مسئولان اجرایی مورد غفلت واقع شده و نداشتن روحیه خدمت رسانی در بعضی از مسئولان نگران کننده است و باید روحیه جهادی مسئولان مضاعف شود تا به دور از مسائل سیاسی به مشکلات شهروندان این شهرستان رسیدگی شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال با اشاره به اینکه مسئولان اجرایی خلخال به جای نگرانی بازی های سیاسی به فکر معیشت مردم باشند، بیان کرد: مسئولان به جای بالا بردن روحیه سیاسی، روحیه بسیجی، جهادی و خدمت رسانی را در حوزه کاری و محدوده اجرایی خود بالا ببرند چرا که پرداختن به معضلات و مشکلات مردم و مسائل فرهنگی و اقتصادی بهترین نوع خدمت در شرایط کنونی است.

وی عمل به فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری برای دفاع فرهنگی در برابر تهاجم فرهنگی غرب را مهم خواند و گفت: جنگ فرهنگی یک جنگ واقعی به شمار می رود که حد و مرز ندارد و روحیه جهادی و اخلاق و ایمان باید خاک‌ریزهای جبهه جنگ نرم را تسخیر کنند و با زنده نگه داشتن خون شهدا، بسترهای فرهنگی و توجه به معیشت اقتصادی مردم را در نظر بگیرند و در غیر این صورت مورد بازخواست خداوند قرار خواهند گرفت.

عابدی اظهار کرد: استفاده از حضور بسیج، تفکر و روحیه جهادی این قشر پویا و انقلابی در حل مشکلات کلان دولت می تواند کارساز باشد و بسیجیان از بدو تاسیس این تشکل اسلامی همواره مورد آزمایش و امتحان قرار گرفته اند و به حول قوه الهی سربلند از آن بیرون آمده اند که در عرصه کنونی بسیج کلید قفل بسته اقتصادی دولت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال تصریح کرد: بسیج در مسائل هسته ای کشور آگاه و بیدار است و هرگونه تخطی و افراط غرب و استکبار را نخواهد پذیرفت و در مورد تحلیل مسائل فنی هسته ای بسیج یک نیرو و قوه فعال به شمار می رود که باید در زمینه مسائل مهم فرهنگی و اقتصادی کشور و پیرامون آن از بصیرت و آگاهی بسیجیان توسط مسئولان اجرایی بکارگیری شود تا ثمره خدمت رسانی بهتر در جامعه لمس شود.

ارسال نظرات