طي آييني، 114 نفر از دانش آموزان پسر بانه اي براي بازديد از مناطق عملياتي شمالغرب به مناطق یادمانی شهرستان مريوان اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۵۹۴۱۳
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ يعقوب صفاري فرمانده سپاه بانه بعد از ظهر امروز در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانش‌آموزي اين شهرستان به مناطق عملیاتی مريوان اظهار داشت: ظهر امروز دومين گروه از اردوي راهيان نور دانش آموزان شهرستان به تعداد 114 نفر براي بازديد از مناطق عملياتي شمالغرب به مناطق عملیاتی مريوان اعزام شدند.

وی با اشاره به برکات مختلف اردوهای راهیان نور برای جوانان و آینده‌سازان کشور گفت: اعزام کاروان راهیان نور به ترویج کننده فرهنگ ایثار و شهادت در میان دانش آموزان کمک شایانی ارائه کرده است.

فرمانده سپاه شهرستان بانه خاطر نشان کرد: اين كاروان در قالب 3 اتوبوس و به مدت 3 روز از مناطق عملياتي و یادمان شهدای گمنام مریوان اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای اعزام اردوهای راهیان نور از شهرستان بانه گفت: تا پایان تابستان امسال در مجموع 3 مرحله اردوي راهيان نور دانش اموزي به مناطق عملیاتی مريوان اعزام خواهند شد كه يك مرحله باقي مانده آن نيز در نيمه اول شهريور ماه اعزام خواهند شد.

صفاري با بیان اینکه رزمندگان اسلام با احساس تکلیف در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند افزود: اعزام کاروان راهیان نور فقط بازدید از یک منطقه عملیاتی نیست بلکه دانش آموزان در این سفر با عمق ایثارگری‌های شهدا و ایثارگران آشنا می‌شوند.

وی اعزام کاروان راهیان نور را یک کار فرهنگی و جهادی برشمرد و تصریح کرد: این کار فرهنگی سبب به وجود آمدن روحیه ایثار و شهادت در جامعه و در میان جوانان می‌شود.

ارسال نظرات