مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان چهارمحال و بختیاری از نوسازی ناوگان حمل ونقل باری با اعطاء تسهیلات وام با كارمزد 12 و15 درصد خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۹۴۳۲
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در راستای توسعه و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی باري و ایجاد تسهیلات ويژه برای تقویت بنیه مالی متقاضیان وسیله نقلیه جدید، طرح توسعه و نوسازی ناوگان با استفاده از تسهیلات ويژه بانكی وبا اعطاء وام با نرخ 12 و15 درصد اجرا مي شود.

منوچهر سلمان زاده، مدیرکل حمل ونقل و پایانه های چهارمحال و بختیاری با بيان اينكه در حال حاضر اعطای تسهیلات در خصوص توسعه ناوگان و خریداری ناوگان جدید برای ناوگان عمومي باري شامل انواع كشنده امكان پذیرشده است،گفت: میزان تسهیلات اعطایی به متقاضیان به تفكیك نوع ناوگان در دو بخش توسعه و نوسازی مشخص شده است و متقاضیان می‌توانند ناوگان باري خود را از رده خارج كنند.

سلمان زاده به مبالغ تسهيلات به تفكيك انواع كاميون كشنده اشاره كرد و گفت: فرايند و شرايط واگذاري ناوگان با استفاده از تسهيلات بانكي(ليزينگي و غيره) صورت مي گيرد و اين ميزان تسهيلات به تفكيك انواع كاميون كشنده حداكثر 70 درصد كارمزد 12 و 15 درصد براي نوسازي اعطا مي شود.

وي تصريح كرد: متقاضيان مي توانند ناوگان باري عمومي فرسوده برون شهري (بياباني) خود را در مراكز اسقاط معين از رده خارج نمايند و در ازاي فروش ناوگان فرسوده خود به وارد كنندگان خودروهاي شخصي و اسقاط آن در مراكز اسقاط معين ، گواهي اسقاط از رده خارج كردن ناوگان فرسوده را دريافت نمايند.

گفتنی است: متقاضيان مي توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 3-32244852- 038 تماس حاصل نمايند و يا با مراجعه به پایگاه اینترنتی اداره كل حمل ونقل و پايانه هاي استان چهارمحال وبختياري به آدرس: www.charmahal.com اطلاعات تكميلي را دريافت نمايند.

ارسال نظرات