خبرهای داغ:
در هفته دولت:

6500خانوار روستایی آذربایجان شرقی از نعمت گاز طبیعی برخوردار مي شوند

خبرگزاری بسیج: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی با تشریح جزئیات طرح های قابل افتتاح در هفته دولت و گرامیداشت پنجاهمین سالگرد تأسیس شرکت ملی گاز ایران، امسال از افتتاح و بهره مندی 81 روستای محروم استان روستایی از نعمت گاز طبیعی و از افزایش دو برابری ظرفیت ورودی گاز کلانشهر تبریز خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۹۵۰۰
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل روابط عمومی شرکت گاز استان، ولی اله دینی افزود: همزمان با این هفته بهره برداری از گازرسانی به 81 روستای استان در مناطق محروم و دور افتاده، بهره برداری از افزایش دو برابری ظرفیت گاز ورودی کلانشهر تبریز، رونمایی از سامانه های تلفنی 2194 امور مشترکین و سیستم امداد مکانیزه 194 در استان به بهره برداری خواهند رسید.

وي همچنین از آغاز اجرای عملیات فاز دوم خط انتقال گاز ورزقان – اهر منشعب از خط صادراتی ارمنستان به طول 35 کیلومتر و گاز رسانی به بیش از 100 روستای دیگر در هفته دولت خبر داد و بيان كرد: فاز نخست خط انتقال گاز ورزقان – اهر منشعب از خط صادراتی طرح به طول 40 کیلومتر در تابستان سال آینده به بهره برداری خواهد رسید كه تأمین گاز مس سونگون، تقویت گاز کارخانه نفلین سینیت سراب، پایداری گاز شمالغرب کشور و پایداری توسعه گاز و تقویت زیرساخت های استان از جمله مزایای ساخت این خط است .

ديني خاطرنشان كرد: با بهره برداری کامل از این طرح تا ده سال آینده گاز طبیعی همه صنایع منطقه که آغاز به کار می کنند تأمین خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیشترین طرح های قابل افتتاح در هفته دولت را در حوزه گاز رسانی به روستاها در استان بیان کرد و افزود : با بهره مندی از طرح های روستایی 6500خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی خواهند شد و این امر ناشی از رویکرد دولت تدبیر و امید در توسعه روستاها و مناطق محروم و همچنین ایجاد زیرساخت ها به منظور ایجاد اشتغال و ارزش افزوده است.

دینی یادآور شد: برای تکمیل و بهره برداری طرح های قابل افتتاح اعتباری بيشتر از 468 هزار و 151 میلیون ریال هزینه شده و برای طرح هاي که عملیات اجرایی آن ها در این هفته آغاز خواهد شد اعتباری بيشتر از 650 هزار میلیون ریال هزینه خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها