امام جمعه دامغان:

آنچه رجایی و باهنر را جاودان کرد اندیشه و عمل خدایی آنها است

امام جمعه دامغان در دیدار با کارکنان دولت در این شهرستان گفت: آنچه شهیدان رجایی و باهنر را به‌رغم فرصت کوتاه خدمتگزاری در قلب ملت بزرگ ایران جاودان کرده، اندیشه و عمل خدایی آنها است.
کد خبر: ۸۵۵۹۵۱۴
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود ترابی پیش از ظهر امروز در دیدار با فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان دامغان به مناسبت آغاز هفته دولت، این ایام را بهترین فرصت برای ارائه گزارش فعالیت‌ها و دستاوردها به مردم و ایجاد و تقویت امید و اعتماد در جامعه دانست.

امام جمعه دامغان خاطر‌نشان کرد: یکی از مهمترین پیام‌های هفته دولت برای کارمندان و دولتمردان آغاز مجدد فصلی تازه از کار و تلاش برای توسعه ایران اسلامی و تجدید میثاق با ارزش‌های دینی و اجتماعی است که باید آن را ارج نهند.

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر دو شهید سرفراز نظام اسلامی هستند که در کوتاه مدت خدمات بی نظیری از خود برای نظام اسلامی بر جای گذاشتند، آنان دریافته بودند همه چیز در این عالم فانی می شود جز خدا و کسی که مظهر خدایی داشته باشد و به دلیل این درک عمیق بود که با دوره مدیریتی کوتاه خود توانسته‌اند این‌گونه بعد از گذشت سال‌ها نام و یادشان را زنده نگاه‌دارند.

حجت الاسلام ترابی تصریح کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خداوند متعال نعمات معنویت، اقتدار، عزت، استقلال، رهبری، ولایت و نعمت فرصت خدمتگزاری در این نظام اسلامی را عطا کرده که بایستی قدردان و قدرشناس آنها باشیم.

علی اصغر مجد فرماندار دامغان نیز در این مراسم ضمن ادای احترام به مقام همه شهیدان و تبریک هفته دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی وباهنر دو همسنگر علم و جهاد و خدمت بودند که دوشادوش یکدیگر کمر به خدمت مردم ایران بستند، اما منافقین کور دل چشم دیدن یاران خمینی را نداشتند و در 8 شهریور سال60 آن دو یار عزیز رابه شهادت رساندند.

وی اضافه کرد: امروز بهترین الگو برای دولتمردان در سبک مدیریت کشور و حفظ بیت‌المال و حمایت از محرومان، شهیدان رجایی و باهنر هستند. باید راه آنان در صداقت، اخلاص و توجه به مردم و خدمتگزار ملت بودن دنبال شود.

مجد با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از ۶۹ پروژه عمرانی و خدماتی در هفته گرامیداشت دولت در شهرستان دامغان، خاطر‌نشان کرد: برای این تعداد پروژه اعتباری معادل ۶۹ میلیارد در ۱۴۴ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی، استانی و سایر منابع هزینه شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار